نظام اسلامی از حوادث تلخ چند ماه اخیر سربلند بیرون آمد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به حادثه شهادت رئیس جمهور و حمله تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان گفت: نظام جمهوری اسلامی از همه این آزمایشات و حوادث تلخ و سخت، سربلند بیرون آمد. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ششم شهریور ماه در نشست اعضای شورای قضایی استان کرمان با استاندار به مناسبت هفته […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به حادثه شهادت رئیس جمهور و حمله تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان گفت: نظام جمهوری اسلامی از همه این آزمایشات و حوادث تلخ و سخت، سربلند بیرون آمد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ششم شهریور ماه در نشست اعضای شورای قضایی استان کرمان با استاندار به مناسبت هفته دولت با اشاره به حوادث یک سال گذشته در کشور و استان اظهار کرد: حمله تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان، کل کشور و دنیا را تحت تاثیر قرار داد و این بزرگ‌ترین حادثه بعد از انقلاب و به لحاظ تعداد شهدا و مجروحان بی‌سابقه بود.

وی افزود: این حمله تروریستی شرایط سختی را در استان کرمان حاکم کرد.

حمیدی با اشاره به حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهانشان نیز عنوان کرد: این حادثه تلخ نیز شرایط سختی در کشور به وجود آورد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به برگزاری دو انتخابات بزرگ مجلس و همچنین انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، گفت: نظام جمهوری اسلامی از همه این آزمایشات و حوادث تلخ و سخت، سربلند بیرون آمد و استان کرمان نیز با وفاق، همدلی و شناخت درست از شرایط، از این حوادث عبور کرد.

وی افزود: علی رغم همه تهدیدات و توطئه‌های دشمن، انتخابات با امنیت و سلامت کامل در استان کرمان برگزار شد.

حمیدی ضمن اشاره به شرایط بعد از حمله ترریستی در کرمان بیان کرد: محوریت مدیریت شرایط استان، استاندار بود و با سیاست‌گذاری و تدابیر لازم، هماهنگی بین بخشی و بین نیروهای نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و دستگاه قضائی به وجود آمد.

وی در پایان با گرامیداشت هفته دولت و تشکر از فعالیت‌های استاندار و خدمات دولت سیزدهم در استان کرمان بیان کرد: خدمات در دولت جدید تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام


نظام اسلامی از حوادث تلخ چند ماه اخیر سربلند بیرون آمد

منبع: ایـسنا
? نظام اسلامی از حوادث تلخ چند ماه اخیر سربلند بیرون آمد