خدمات آنلاین بانک قرضالحسنه مهر ایران در حال بهروزرسانی بوده و اختلال موجود در نرمافزار همزمان با اوج تراکنشها همین امر است.
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ بهعلت از دسترس خارجشدن همراه بانک مهر ایران، سیستم اطلاعرسانی این بانک اطلاعیهای بهشرح ذیل صادر کرده است؛ بدینوسیله بهاطلاع مشتریان ارجمند و گرامی میرساند با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وامهای پرداختی که در مقایسه با سایر بانکها عدد کمنظیری است، سامانههای بانک با حجمبار مضاعفی در روزهای اخیر روبهرو بوده است. علت کندی ایجادشده در استفاده از سامانهها و همچنین اختلالهایی که در برخی از ساعات اوج تراکنشها در سامانههایی همچون همراهبانک «مهریران» رخ داده، همین مسئله بوده که ممکن است در روزهای آتی نیز تکرار شود، متصدیان این بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است. ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، به اطلاع میرساند که بهطور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گستردهتر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقاء و بهروزرسانی سامانههای مختلف بهویژه نرمافزار همراهبانک هستیم. به زودی و ضمن برطرفشدن برخی اختلالهای ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایستهتر به همراهان بانک مهربانیها خواهیم بود. مشتریان میتوانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نتبانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نتبانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) بهصورت ۲۴ساعته و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به پرسشهای مشتریان است. انتهای خبر/طهماسبی