نخستین دوره مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی رایان برگزار می‌شود

به گزارش نذیر کرمان؛ دوره آموزشی هوش مصنوعی رایان از ۲۸ مرداد تا ۲۸ شهریور ماه یک شنبه‌ها و سه شنبه‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ به صورت مجازی برگزار و فیلم تمام جلسات، ضبط می‌شود. محمد حسین رهبان، رییس گروه هوش مصنوعی دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، مهدیه سلیمانی و امیر نخعی از اعضای […]



به گزارش نذیر کرمان؛ دوره آموزشی هوش مصنوعی رایان از ۲۸ مرداد تا ۲۸ شهریور ماه یک شنبه‌ها و سه شنبه‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ به صورت مجازی برگزار و فیلم تمام جلسات، ضبط می‌شود.

محمد حسین رهبان، رییس گروه هوش مصنوعی دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، مهدیه سلیمانی و امیر نخعی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه هوش مصنوعی دانشکده مهندسی کامپیوتر از مدرسین دوره هستند و علاقه‌مندان با حضور در این دوره، گواهی رسمی حضور در دوره را از سوی دانشگاه صنعتی شریف دریافت می‌کنند.

آخرین مهلت ثبت نام ۲۶ مردادماه است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به rayancup.ir/ai مراجعه کنند.

مسابقه RAYAN در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ با موضوع اعتمادپذیری در یادگیری ژرف (Trustworthiness in Deep Learning) توسط دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال در سه مرحله برگزار خواهد شد. جوایز نقدی این دوره از مسابقات بالغ بر ۳۵ هزار دلار است.

انتهای پیام/


نخستین دوره مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی رایان برگزار می‌شود

منبع: بــرنا
? نخستین دوره مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی رایان برگزار می‌شود