نحوۀ خرید با کالابرگ الکترونیک از فروشگاه‌ها

فردای‌کرمان – گروه‌ اقتصاد: مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان طرح اعطای کالابرگ الکترونیک برای خانوارهایی به مرحلۀ اجرا درخواهد آمد که اکنون یارانه دریافت می‌کنند،گفت:«کالابرگ الکترونیک به هیچ عنوان به معنای حذف یارانه نیست بلکه شارژ حساب یارانه‌بگیران برای ماه بعد است و همزمان با واریز یارانه‌ها قابل برداشت است». مجتبی […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155

فردایکرمان – گروه‌ اقتصاد: مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان طرح اعطای کالابرگ الکترونیک برای خانوارهایی به مرحلۀ اجرا درخواهد آمد که اکنون یارانه دریافت می‌کنند،گفت:«کالابرگ الکترونیک به هیچ عنوان به معنای حذف یارانه نیست بلکه شارژ حساب یارانه‌بگیران برای ماه بعد است و همزمان با واریز یارانه‌ها قابل برداشت است».

مجتبی مصباح توضیح داد:«افراد در هر ماه علاوه بر دریافت یارانه،به یارانۀ ماه آینده نیز به صورت اعتباری دسترسی دارند و تا زمان واریز یارانه ماه بعد اجازه دارند از آن برای خرید کالا استفاده کنند».

وی ادامه داد:«به این صورت که افراد می‌توانند بعد از شارژ شدن حساب یارانۀ خود به فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح کالابرگ مراجعه کنند و ۱۰ قلم کالای اساسی را با اعتبار موجود،از این فروشگاه‌ها تهیه کنند».

مصباح کالاهای شامل طرح کالابرگ الکترونیک را شامل قند،شکر،برنج،پنیر،ماست،روغن،شیر،ماکارونی،مرغ و تخم‌مرغ اعلام و کرد و افزود:«مزیت این طرح در این است که افراد علاوه بر یارانۀ هر ماه می‌توانند از یارانۀ ماه بعد نیز به صورت خرید کالا استفاده کنند».

وی گفت:«بهترین مزیت این طرح این است که قیمت ۱۰ قلم کالای اعلام شده در طرح کالابرگ بر اساس قیمت شهریورماه سال ۱۴۰۰ محاسبه خواهد شد و این امر از افزایش قیمت‌ها پیشگیری می‌کند».

به گزارش فردایکرمان به نقل از فت فتو کرمان،مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اظهار کرد:«جمعیت استان کرمان حدود سه میلیون و ۲۷ هزار و ۴۵۳ نفر است که ۲ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۷۲۰ نفر از این تعداد یارانه‌بگیر هستند».

وی ادامه داد:«البته برای افرادی نیز که از دریافت یارانه محروم هستند بهزودی سازوکاری برای استفاده از این مزیت در نظر گرفته خواهد شد».

مصباح افزود:«مردم می‌توانند کالاهای ذکر شده را از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای طرف قرارداد این طرح تهیه کنند اما این طرح محدود به این فروشگاه‌ها نخواهد بود و تمام فروشگاه‌هایی که این اقلام را به فروش می‌رسانند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه “فارا” مجوز شرکت در این طرح را اخذ کنند». /پ




نحوۀ خرید با کالابرگ الکترونیک از فروشگاه‌ها

منبع:خبر کرمان
?

نحوۀ خرید با کالابرگ الکترونیک از فروشگاه‌ها

:اخبار استان کرمان – اقتصادی