نان و بازار میوه و تره‌بار به‌صورت مستمر نظارت می‌شوند

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه نظارت‌ بر کالا و خدمات در سه شکل میدانی،سیستمی و مردمی انجام می‌گیرد،گفت:«آرد،نان و بازار میوه و تره‌بار به‌صورت مستمر و با جدیت تحت نظارت و بررسی قرار دارند». رحمان جلالی در بازدید مدیران ستاد تنظیم بازار استان کرمان به […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه نظارت‌ بر کالا و خدمات در سه شکل میدانی،سیستمی و مردمی انجام می‌گیرد،گفت:«آرد،نان و بازار میوه و تره‌بار به‌صورت مستمر و با جدیت تحت نظارت و بررسی قرار دارند».

رحمان جلالی در بازدید مدیران ستاد تنظیم بازار استان کرمان به منظور نظارت بر قیمت،کیفیت و موجودی میوه از میدان میوه و تره‌بار شهر کرمان،افزود:«در بازدیدهای میدانی نرخ مصوب اجناس،حاشیۀ سود مجاز،فاکتورهای خرید و فروش و همچنین موجودی و تامین میوه غرفه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت که نکات احصاء شده در جلسه آینده (دوشنبه ششم تیرماه) قرارگاه نظارت تنظیم بازار و کارگروه اقدام مشترک بررسی می‌شود تا اشکالات کار برطرف گردد».

وی ادامه داد:«قیمت و کیفیت اقلام در بازار و سطح شهر نیز بر مبنای فاکتور فروشنده‌ها رصد خواهد شد تا تفاوت قیمت‌ها مشخص گردد و در قرارگاه تنظیم بازار برنامه‌ریزی شود».

به گزارش فردای کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،بازدید مدیران ستاد تنظیم بازار استان کرمان صبح امروز ۴ تیرماه با حضور معاون سیاسی استاندار،سرپرست معاونت اقتصادی استانداری،مدیران کل تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی،فرماندار کرمان،رئیس اتاق اصناف کرمان انجام شد و وضعیت بازار میوه و تره‌بار شهر کرمان از نظر نرخ مصوب اجناس،حاشیۀ سود مجاز،فاکتورهای خرید و فروش و همچنین موجودی و تامین میوه غرفه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

 




نان و بازار میوه و تره‌بار به‌صورت مستمر نظارت می‌شوند

منبع:خبر کرمان
?

نان و بازار میوه و تره‌بار به‌صورت مستمر نظارت می‌شوند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی