می‌گویند پزشکیان برنامه ندارد؛ به فال نیک بگیریم که یک نفر یک‌دفعه نگفته ۲ هزار صفحه برنامه دارم! | اخبار اصلاحات

به گزارش پایگاه خبری اصلاحات نیوز؛ غلامرضا تاجگردون در جلسه نوبت عصر امروز شنبه مجلس در موافقت با خط مشی و اصول کلی برنامه دولت چهاردهم عنوان کرد: این روزها روزهای حساسی برای همه است و امیدوارم که دیگر هیچگاه این صحنه تکرار نشود که بخواهیم در عرض ۵۰ الی ۶۰ روز رئیس جمهور را […]


به گزارش پایگاه خبری اصلاحات نیوز؛ غلامرضا تاجگردون در جلسه نوبت عصر امروز شنبه مجلس در موافقت با خط مشی و اصول کلی برنامه دولت چهاردهم عنوان کرد: این روزها روزهای حساسی برای همه است و امیدوارم که دیگر هیچگاه این صحنه تکرار نشود که بخواهیم در عرض ۵۰ الی ۶۰ روز رئیس جمهور را از دست بدهیم و بخواهیم در زمانی کوتاه چنین تصمیم سختی بگیریم؛ امروز سرنوشت کشور در دست تک تک نمایندگان مجلس است که بخواهیم برای چهار سال آینده تصمیمی بگیریم.

وی گفت: امروز روز زیبایی بود چرا که یکی از عزیزترین و نزدیک‌ترین افراد به رئیس جمهورمان و کسی که از روز اول انتخابات که کسی جرأت همراهی کردن با رئیس جمهور را نداشت، او را همراهی کرد، در نقد رئیس جمهور صحبت کرد و در انتها گفت که من به شخص رئیس جمهور اعتماد دارم؛ زیباتر از آن این بود که کسی بود که تمام قد ایستاد تا پزشکان رای نیاورد و تمام تلاشش این بود که پزشکیان رئیس جمهور نشود و امروز در دفاع از پزشکیان صحبت کرد؛ امروز را باید قدر بدانیم چرا که روز انسانیت، حریت و روز بزرگی مجلس است.

می‌گویند پزشکیان برنامه ندارد؛ به فال نیک بگیریم که یک نفر یک‌دفعه نگفته ۲ هزار صفحه برنامه دارم! برنامه پزشکیان برنامه هفتم توسعه است که مجلس آن را تصویب کرده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: امروز نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعفش می‌دانیم؛ این که پزشکیان می‌گوید که برنامه ندارم را به فال نیک بگیریم چراکه یک مرتبه نگفت که دوهزار صفحه برنامه دارم؛ برنامه پزشکیان را نمایندگان مجلس تصویب کردند و اگر پزشکیان می‌آمد و می‌گفت من برنامه دارم باید به او شک می‌کردیم. پزشکیان می‌گوید من رشد هشت درصد را می‌خواهم، ما گفته‌ایم و رهبری نیز آن را گفته است. نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعف او نکنیم؛ ما باید از این به بعد پاسخگوی درخواست پزشکیان برای اجرای برنامه‌های او باشیم.

تاجگردون گفت: همه ما انسان هستیم و دچار اشتباه می‌شویم اما عقل می‌گوید که یک انسان را در طول ارزیابی کنید و هیچگاه یک انسان را در نقطه ارزیابی نمی‌کنند؛ اگر قرار است ما را در نقطه‌ای از زندگی‌مان دچار ضعف و خطا و اشتباه شدیم قضاوت کنند، همه ما مردود هستیم و اینجا نبودیم. ما باید به آن‌هایی که ما را در طول ارزیابی کردند، اعتماد کنیم.

وی با بیان اینکه «جمهوری اسلامی اینگونه نیست که بخواهیم کسی را از کشتی پیاده کنیم»، عنوان کرد: آقای پزشکیان با کابینه خود خوب یا بد امروز آمده است ما باید او را نه برای خودمان بلکه برای ایران و ملت‌مان همراهی کنیم.


می‌گویند پزشکیان برنامه ندارد؛ به فال نیک بگیریم که یک نفر یک‌دفعه نگفته ۲ هزار صفحه برنامه دارم!

منبع: اصلاحات نیوز
? می‌گویند پزشکیان برنامه ندارد؛ به فال نیک بگیریم که یک نفر یک‌دفعه نگفته ۲ هزار صفحه برنامه دارم!