موکب اهل‌بیت (ع) رفسنجان برای هشتمین سال پذیرای زوار اربعین است | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان، نشست خبری به مناسبت ۱۷ مرداد در محل موکب اهل بیت (ع) با ارایه گزارشی از عملکرد موکب برپا شد.حجت الاسلام جمالی از اعضای این موکب ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: رسالت سخت اما در عین حال شیرین را خبرنگاران دارند، آن ها کار انتقال اطلاعات را انجام می دهند […]


به گزارش نذیر کرمان، نشست خبری به مناسبت ۱۷ مرداد در محل موکب اهل بیت (ع) با ارایه گزارشی از عملکرد موکب برپا شد.
حجت الاسلام جمالی از اعضای این موکب ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: رسالت سخت اما در عین حال شیرین را خبرنگاران دارند، آن ها کار انتقال اطلاعات را انجام می دهند مخصوصا پیاده روی اربعین که حرکتی بزرگ است.
وی افزود: تنها پیاده روی بزرگ در جهان همین پیاده روی بزرگ اربعین است و انعکاس خبری این رویداد امری مهم است که توسط خبرنگاران انجام می‌شود.
در ادامه سرهنگ عباسی پدر شهید عباسی خادم این موکب هم این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفت و افزود: به گفته فرمانده سپاه، کلام خبرنگاران از موشک سپاهیان سرعت دارتر است، آن ها می توانند قدم موثری در انتقال واقعیات به ویژه پیاده روی اربعین حسینی داشته باشند و پیام رسان این امر و نهضت بزرگ حسینی هستند.
رضا حسینی مسئول موکب اهل بیت (ع) در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار عشق و علاقه دارند و این امر در نزد خداوند اجر و پاداش دارد.
وی افزود: موکب اهل بیت (ع) از منطقه نوق رفسنجان و در سال ۹۶ در نجف و کربلا راه اندازی شده است و در حوزه اسکان و تغذیه زائران اباعبدالله الحسین فعالیت دارد.
حسینی ادامه داد: این موکب در صحن عقیله و نیز در کربلا مستقر است و خدمت رسانی می کند.
وی تصریح کرد: ما علاوه بر اینکه در کربلا و نجف خدمات به زایران ارائه می دهیم در ایام دیگر سال هم خدماتی همچون کمک رسانی به زلزله زدگان و سیل زدگان و دوره کرونا در خوزستان، کوهبنان و غیره انجام دادیم و افتخار ما کمک به بندگان خداست.
حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تا ۲ هزار نفر در کربلا و نجف به زایران اسکان می دهیم.
وی گفت: همچنین دستگاه یخ ساز هم در این سرزمین داریم که در شبانه روز هزار و ۴۰۰ کیلوگرم یخ تولید و بین مواکب توزیع می کنیم.
حسینی با اشاره به اینکه دوشنبه ۲۲ مرداد این موکب به نجف و کربلا اعزام خواهد شد خاطرنشان کرد: فعالیت فرهنگی، درمانی، تغذیه، اسکان و دیگر خدمات در نجف و کربلا انجام می شود ضمن اینکه در این موکب ۸۰ خادم شامل ۶۰ مرد و ۲۰ زن به خدمت رسانی به زایران امام‌حسبن( ع) می پردازند.

انتهای پیام/

منبع: نذیر کرمان
?موکب اهل‌بیت (ع) رفسنجان برای هشتمین سال پذیرای زوار اربعین است : اخبار استان کرمان – رفسنجان