موافقت اصولی و پروانه بهره برداری بیمارستان امام رضا(ع) بشرویه صادر شد

به گزارش نذیر کرمان ازخراسان جنوبی؛ جواد قناعت در جمع خبرنگاران از اهتمام دولت در رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار گفت و خاطرنشان کرد: بیمارستان امام رضا(ع) بشرویه از جمله پروژه های نیمه تمام استان است که عملیات اجرایی آن در سال ۹۲ آغاز شد.  وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در همان ابتدای […]



به گزارش نذیر کرمان ازخراسان جنوبی؛ جواد قناعت در جمع خبرنگاران از اهتمام دولت در رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار گفت و خاطرنشان کرد: بیمارستان امام رضا(ع) بشرویه از جمله پروژه های نیمه تمام استان است که عملیات اجرایی آن در سال ۹۲ آغاز شد. 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در همان ابتدای کار، موافقت اصولی برای این بیمارستان اخذ نشده بود، در روند احداث آن با مشکلاتی مواجه شدیم.

استاندار به پیگیری های انجام شده برای رفع این مشکل در بیمارستان امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری مجدانه استان به ویژه در دانشگاه علوم پزشکی، موافقت اصولی و پروانه بهره برداری بیمارستان امام رضا(ع) بشرویه صادر شد.

قناعت تأکید کرد: با اخذ این موافقت اصولی، روند اجرای کار در بیمارستان امام رضا(ع) بشرویه شتاب می گیرد.

وی از پیگیری ها برای تأمین تجهیزات این بیمارستان گفت و خاطرنشان کرد: حداکثر تا سه ماه آینده، یک دستگاه آمبولانس جدید به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تحویل خواهد شد.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری


موافقت اصولی و پروانه بهره برداری بیمارستان امام رضا(ع) بشرویه صادر شد

منبع: بــرنا
? موافقت اصولی و پروانه بهره برداری بیمارستان امام رضا(ع) بشرویه صادر شد