ملت ایران با حضور در یوم الله ۱۳ آبان حمایت از آرمان های انقلاب را نشان دادند

عشرت کردستانی گفت: مردم ما بصیر و آگاه هستند و از اتفاقات رخ داده متأثر هستند و با حضور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حمایت از آرمان های انقلاب و رهبری را نشان دادند. حجت الاسلام و المسلمین مهدی عربپور در گفتگو با فت فتو؛ ضمن گرامیداشت سیزدهم آبان ماه روز […]

عشرت کردستانی گفت: مردم ما بصیر و آگاه هستند و از اتفاقات رخ داده متأثر هستند و با حضور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حمایت از آرمان های انقلاب و رهبری را نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عربپور در گفتگو با فت فتو؛ ضمن گرامیداشت سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز گفت: شرارت ها و توطئه های دولتمردان آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی ندارد که یکی از توطئه های آنان، اغتشاشات اخیر است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان ادامه داد: مردم ما به خوبی می دانند آمریکا به عنوان عامل اصلی پشت اغتشاشات و حرکت ها بوده است و از ماه های گذشته افراد را در بخش ها و کشورهای آموزش داده تا بتوانند سازمان یافته این اغتشاشات را انجام دهند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها اقدامات خود را چه در صحنه خیابان و تخریب اموال عمومی، قتل و غارت و چه در فضای مجازی به عنوان مدیریت فضا، کارهایی را انجام داده است که این اقدامات منجر به بی شرمی داعش و انجام حمله تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز شد.

عربپور بیان کرد: زمانی که آمریکایی ها در موضع ضعف هستند، اصرار به انجام فعالیت هایی دارند و وقتی که فتنه ای در داخل کشور ایجاد می کند، به گونه ای دیگر برخورد می کند؛ همان گونه که امام راحل فرمودند، اینان گرگ هایی در لباس میش هستند؛ این دولت سال هاست که ملت ایرات را در تحریم نگه داشته اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنی های، دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بوده است و آنچه که امروز مهم است، این است که ملت ایران در مقابل این دشمنی ها باید آرایش داشته باشد تا دشمن گمان نکند که توطئه و فتنه های او تأثیر گذار بوده است.

عشرت کردستانی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: در برابر خباثت استکبار جهانی باید حضور حداکثری، اعتماد و همدلی داشته باشیم و این همبستگی ما باید خیلی بیشتر از گذشته باشند.

این عضو شورای شهر کرمان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خباثت و دشمنی، دشمنان برای ما تازگی ندارد و آنها همواره اوج قساوت خود را به همه مسلمانان در سراسر دنیا و به ویژه ایران اسلامی نشان داده اند؛ چرا که جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف نظامی، علمی، سیاسی و غیره قدرتمند است.

وی بیان کرد: کشورهای اسلامی دارای منابع خدادادی ثروتمند هستند و بر همین اساس دشمنان به دنبال منابع ما و دیگر کشورهای مسلمان هستند.

کردستانی تصریح کرد: دشمنان در بستر فضای مجازی بزرگنمایی می کنند و جوانان ما ناخواسته درگیر جو فضای مجازی شده اند و این جوانان باید خط خود را از دشمنان جدا کنند؛ دشمنان ما کسانی هستند که اگر فردی حجاب خود را برداشت با او هم صدا خواهند شد.

این عضو شورای شهر کرمان اظهار کرد: مردم ما بصیر و آگاه هستند و از اتفاقات رخ داده متأثر هستند و با حضور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حمایت از آرمان های انقلاب و رهبری را نشان دادند.

انتهای پیام/م




ملت ایران با حضور در یوم الله ۱۳ آبان حمایت از آرمان های انقلاب را نشان دادند

منبع:آرمـان
? ملت ایران با حضور در یوم الله ۱۳ آبان حمایت از آرمان های انقلاب را نشان دادند