ملت از هر حادثه تلخی برای رشد نظام کوتاهی نخواهد کرد

وزیر کشور گفت: ملت ما نشان دادند از هر حادثه تلخی برای رشد و نمو نظام‌ کوتاهی نخواهند کرد و این همان روز است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ احمد وحیدی امروز در آئین بدرقه شهدای خدمت در تبریز گفت: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، خستگی‌ناپذیر، متواضع، با سلوک عرفانی، با […]



وزیر کشور گفت: ملت ما نشان دادند از هر حادثه تلخی برای رشد و نمو نظام‌ کوتاهی نخواهند کرد و این همان روز است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ احمد وحیدی امروز در آئین بدرقه شهدای خدمت در تبریز گفت: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، خستگی‌ناپذیر، متواضع، با سلوک عرفانی، با خدمت شبانه‌روزی و با شجاعت در فضای بین‌المللی بود که با تواضع در مقابل همه‌ مردم حضور داشت و تراز مطلوب دولت مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه‌ ظهور و دید همگان قرار داد.

وی گفت: وزیر خارجه پرتلاش در یکی از حساس‌ترین شرایط خارجی ما دیپلماسی قوی خود را در صحنه‌های بین‌المللی در موضوع مقاومت به ظهور رساند.

وحیدی ادامه داد: نماینده ولی فقیه محبوب و مردمی و امام جمعه محبوب تبریز، نماد و الگویی از حرکت مردمانه و مومنانه در بین مردم از خود بر جای گذاشت.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: استاندار فرهیخته آذربایجان‌ شرقی در همین مدت اندک آن‌چنان در بین مردم حضور پیدا کرد که هرکسی به من رسید از ایشان تعریف کرد.

وی عنوان کرد: شهید موسوی سرتیم حفاظتی رئیس جمهور با تلاش شبانه‌روزی خود واقعا جان رئیس جمهور را از خود بیشتر دوست می‌داشت.

وی تصریح کرد: این شهدا در جای خود جایگاه بلندی داشتند و ملت ما امروز در این مصیبت قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ملت صبور ما و مردم آذربایجان شرقی نشان دادند از هر مصیبتی پلکانی برای افتخار آفرینی جدید برای این نظام و ملت خواهند ساخت، گفت: ما در این واقعه فراز درخشانی به برکت این الگوسازی که رئیس جمهور برای ما انجام داد، داشتیم و در انتظار فراز درخشانی هستیم که از پس این واقعه برای ما رقم خواهد خورد.

وحیدی ادامه داد: ملت ما نشان دادند از هر حادثه‌ تلخی برای رشد و نمو این نظام مقدس کوتاهی نخواهند کرد و امروز همان روز است آنچه که رئیس جمهور ما ساخت، الگوی جاودان و خاطره‌ همیشگی در ذهن مردم ایران عزیز ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه آنچه که رئیس جمهور در این مدت ساختند هرگز فراموش نخواهد شد، گفت: مهم الگوسازی است همان‌طور که شهید سلیمانی آن ابر قهرمان آن الگو را ساخت امروز رئیس جمهور، امام جمعه، استاندار و وزیر امور خارجه شهید الگویی برای حرکت، برای خدمت و برای دیپلماسی شجاعانه ساختند چه کسی می‌تواند آن نطق جانانه رئیس جمهور را در دفاع از فلسطین و غزه فراموش کند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: شما دیدید این سیل پیام‌ها و همگامی ملت‌هایی که امروز در کشور خود عزای عمومی اعلام کردند، این نشانه‌ای از افتخار آفرینی، اقتدار و دیپلماسی قدرتمند است.

وی با بیان اینکه اینها در خاطره‌ ملت ما به شیرینی خواهد ماند، اظهار کرد: رئیس جمهور ما هم در همین دوسال و نیم الگو آفرینی بزرگی کردند.

وی ادامه داد: ما امروز انسجام، وحدت ملی، هماهنگی و همکاری همه‌ی قشرها را در حرکت پرتلاش و پرشتاب به سوی آینده‌ روشن به‌صورت قوی ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه اتفاقی که اگر در هر جامعه‌ای و ملتی می‌افتاد آینده‌ تاریکی داشت، گفت: شما دیدید به برکت وجود ولایت فقیه و آرامش و تسکینی که ایشان در پیام خود به همه‌ ملت دادند ما از این موضوعات به سادگی عبور خواهیم کرد که این نعمت بزرگ ولایت است که در کشور ما حاکم و پابرجا است. 

وحیدی بیان کرد: مردم آذربایجان قدرشناس‌ و تاریخ‌ساز هستند و امروز از امام جمعه و استاندار محبوب و پرتلاش خود قدردانی می‌کنند و این حقیقت این استان و شهر است که در تاریخ ایران همیشه نقش درخشان و تعیین کننده‌ای داشته است.

وی ادامه داد: امروز این تشییع و بدرقه در این استان شروعی بر حماسه‌های جدیدی است که پس از این آفریده خواهد شد.

وی افزود: ما همه دولت‌مردان که در این مدت در خدمت رئیس جمهور پرتلاش بودیم با مردم عزیز و رهبر عزیزمان عهد می‌بندیم که راه سید محرومان و این شهدا را دنبال کنیم. این‌ها همچون ستارگانی در آسمان پرفروغ جمهوری اسلامی خواهند درخشید و ما هرگز در راه آن‌ها سستی نخواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از استان‌های همجواری که در این تشییع و بدرقه همراه هستند، گفت: از همه‌ عزیزانی که دل در گرو این شهدا داشتند قدردانی می‌کنم. شما با این حضور انبوه و گسترده بدرقه‌ای جاودان از خدمت گزاران خود به‌عمل آوردید.

وزیر کشور ادامه داد: همگان باید بدانند که رابطه مسئولان و این شهدا با مردم یک رابطه ناگسستنی بوده آن‌ها در دل همه‌ مردم جا داشتند و راه این شهدا پرفروغ ادامه پیدا خواهد کرد و هرگز در آن اخلالی به‌وجود نخواهد آمد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رئیس جمهور پرتلاش ما مسائل مردم را خودشان دنبال می‌کردند و یک لحظه از خدمت به مردم فارغ نشدند و این خصوصیت مشترک همه شهدای بزرگ بود و راه آ‌ن‌ها همیشگی و جاودان است. 

منبع: ایسنا

انتهای خبر/م
 


ملت از هر حادثه تلخی برای رشد نظام کوتاهی نخواهد کرد

منبع:آرمـان
? ملت از هر حادثه تلخی برای رشد نظام کوتاهی نخواهد کرد