معرفی کابینه دولت جدید آزمونی برای مجلس و دولت است

کرمان_ امام جمعه کرمان گفت: معرفی کابینه دولت جدید آزمونی برای مجلس و دولت است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان که در محل مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار شد با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که کشور در […]



کرمان_ امام جمعه کرمان گفت: معرفی کابینه دولت جدید آزمونی برای مجلس و دولت است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان که در محل مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار شد با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که کشور در اوج ثبات، همدلی و همراهی است گفت: معرفی کابینه دولت جدید آزمونی برای مجلس و دولت است.

وی افزود: همه باید عمیقاً نگاه رهبری مبنی بر اینکه موفقیت رئیس جمهور موفقیت و پیروزی همه دلدادگان نظام و انقلاب است را قبول داشته باشند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور با این پشتوانه قرار است کابینه را معرفی کند و مجلس با دقت هرچه تمام رأی بدهد و در این آزمون بزرگِ مجلس و دولت باید به دو امر مهم توجه داشت.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی، افزود: ان شاالله دولت همگام، همدل و همراه با نظام و انقلاب کار را در دست خواهد گرفت و به یاری خدا از این آزمون سرافراز بیرون می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به سالروز اقامه اولین نمازجمعه گفت: نمازجمعه تریبون دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی و تبیین‌کننده سیاست‌ها و رویکردهای کشور و نظام در حوزه‌های مختلف است که این بخشی از عملکرد مثبت نمازجمعه است.

امام جمعه کرمان، همچنین با اشاره به قدرت رزمندگان جبهه مقاومت و حمله پهپادی یمن قهرمان و مجاهد به مراکز حساس رژیم جعلی و غاصب با عبور از سامانه‌های دفاعی آن گفت: یمن از قدرت جدید خود رونمایی کرد و آن را به رخ دنیا کشید و این قدرت جبهه مقاومت در کنار طوفان‌الاقصی بخشی از توانمندی مقاومت در دنیای امروز می‌باشد.

کد خبر ۶۱۷۷۰۱۶


معرفی کابینه دولت جدید آزمونی برای مجلس و دولت است

منبع: مــهر
? معرفی کابینه دولت جدید آزمونی برای مجلس و دولت است