معاون استاندار کرمان: خلاء بازار ما، عدم نظارت هوشمند است | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: امروز خلاء بازار ما، عدم نظارت هوشمند است و در زمینه IT و هوشمندسازی می‌توان با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات و پارک علم و فناوری با نظارت هوشمند این مسئله را حل کرد. امیر حسن زاده ۳۱ مرداد ماه در نشست با اصناف و بازاریان به […]



نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: امروز خلاء بازار ما، عدم نظارت هوشمند است و در زمینه IT و هوشمندسازی می‌توان با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات و پارک علم و فناوری با نظارت هوشمند این مسئله را حل کرد.

امیر حسن زاده ۳۱ مرداد ماه در نشست با اصناف و بازاریان به مناسبت هفته بسیج اصناف( ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور) اظهار کرد: اصناف در خط مقدم اجرای سیاست‌های اقتصادی نظام هستند و نقش مهمی در زندگی مردم دارند.

وی با اشاره به اینکه اصناف ظرفیت بزرگی برای توسعه اقتصادی استان دارند، افزود: ارکان دولتی باید تمام قد در خدمت مجموعه‌های تولیدی، توزیعی و اصناف باشند.

حسن زاده بیان کرد: امروز خلاء بازار ما، عدم نظارت هوشمند است و در زمینه IT و هوشمندسازی می‌توان با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات و پارک علم و فناوری با نظارت هوشمند این مسئله را حل کرد.

معاون استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت اتحادیه‌های مختلف صنفی بر همراهی و مشارکت مستمر با اتاق اصناف تاکید کرد.

وی افزود: نظارت و بازرسی هدفمند به منظور دستیابی به کاهش نرخ تورم و جلوگیری از اجحاف به مردم باید توسط اتحادیه‌ها دنبال شود و نصب نرخنامه و رعایت آن از سوی واحدهای صنفی ضروری است.

انتهای پیام


معاون استاندار کرمان: خلاء بازار ما، عدم نظارت هوشمند است

منبع: ایـسنا
? معاون استاندار کرمان: خلاء بازار ما، عدم نظارت هوشمند است