مشکلات جامعه با تاسی از سیره اهل بیت(ع) قابل حل است

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مشکلات جامعه با تاسی از سیره اهل‌بیت(ع) قابل حل است، گفت: باید سیره عملی امام رضا(ع) را در جامعه پررنگ کنیم. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، اظهار کرد: کرامت ویژگی است که در فضائل […]



امام جمعه کرمان با بیان اینکه مشکلات جامعه با تاسی از سیره اهل‌بیت(ع) قابل حل است، گفت: باید سیره عملی امام رضا(ع) را در جامعه پررنگ کنیم.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، اظهار کرد: کرامت ویژگی است که در فضائل اخلاقی ائمه معصومین و همه اهل‌بیت و در جای جای زندگی این خانواده جلوه‌های ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه این ویژگی در مورد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوار ایشان امام رضا(ع) اهمیت ویژه‌ای داشته است، ادامه داد: این دو بزرگوار با توجه به شرایطی که در زندگی آن‌ها اتفاق افتاد، در کرامت مثال‌زدنی هستند و جلوه‌های کرامت در زندگی آن‌ها پررنگ‌تر شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بیان کرد: از این رو ایام ولادت حضرت معصومه(س) و پس از آن ولادت امام رضا(ع) دهه کرامت نام‌گذاری شده است تا یادآور آن باشد که ما هم کرامت را در زندگی خود در دستور کار قرار دهیم و اهل ایثار، گذشت، بزرگواری و بخشش باشیم.

وی افزود: امام رضا(ع) در کنار هجمه عظیمی که از سوی دشمن علیه ایشان وجود داشت و از سوی دیگر بار سنگین رسالت امامت جامعه، از توجه به زیردستان و نیازمندان غافل نشده و این موضوع در زندگی آن حضرت بسیار پررنگ بوده است و جلوه‌هایی دارد که در جای جای تاریخ آن را مشاهده می‌کنیم.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا سیره عملی امام رضا(ع) را در جامعه پررنگ کنیم، گفت: بخشی از مشکلات جامعه با تاسی از سیره اهل‌بیت(ع) و بهره‌گیری از فضیلت کرامت قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه این ایام فرصت مغتنمی برای یادآوری این فضائل به ماست، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا به سیره عملی این حضرات بیشتر توجه کرده و در زندگی خودمان بیشتر اهل مهربانی، گذشت و دستگیری از دیگران باشیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/ک


مشکلات جامعه با تاسی از سیره اهل بیت(ع) قابل حل است

منبع:آرمـان
? مشکلات جامعه با تاسی از سیره اهل بیت(ع) قابل حل است