مشاور ارشد گردشگری اتحادیه اروپا: حسن شهرت در گردشگری حق کرمان است

مشاور ارشد توسعه گردشگری اتحادیه اروپا با اشاره به خاطرات مارکوپولو، کرمان را استانی با هزاران تاریخ و فرهنگ و صفات دوستی و مهمان نوازی عنوان کرد و گفت: حسن شهرت در گردشگری حق کرمان است و در واقع حق این استان نیست که در منطقه قرمز گردشگری جهان قرار داشته باشد. به گزارش نذیر […]


مشاور ارشد توسعه گردشگری اتحادیه اروپا با اشاره به خاطرات مارکوپولو، کرمان را استانی با هزاران تاریخ و فرهنگ و صفات دوستی و مهمان نوازی عنوان کرد و گفت: حسن شهرت در گردشگری حق کرمان است و در واقع حق این استان نیست که در منطقه قرمز گردشگری جهان قرار داشته باشد.

به گزارش نذیر کرمان؛ رضا سلطانی، در نشست بررسی ظرفیت‌ها و راهکار‌های توسعه گردشگری خارجی استان کرمان، افزود: خوشنامی و شهرت و از سوی دیگر بدنامی یک شهر یا استان حتی به ناحق، در ذهنیت گردشگران، در تجربه آنها و در میزان خوش گذرانی گردشگران در مقصد بسیار تاثیرگذار است. وی ادامه داد: گردشگری زبان صلح و بیزینس و زبان از بین بردن سوء تفاهم هاست و بدون تعارف باید گفت که هنوز مزه دلاری کسب درآمد از گردشگری در ایران چشیده نشده است.
سلطانی ادامه داد: استان کرمان همچنین در بازاریابی و برندینگ یک شعار و برند واحد ندارد و می‌توان برای کرمان شعار‌هایی با عبارت‌های صلح، دوستی، غذا و راه ابریشم پیشنهاد داد. مشاور ارشد توسعه گردشگری اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: همچنین برای اینکه کرمان را در گردشگری جهان بیشتر معرفی کنیم باید از تصاویر و ویدئو‌هایی استفاده کرد که مردم در آن احساسات را به نمایش می‌گذارند، نه اینکه صرفا عکس از یک جاذبه گردشگری باشد.
وی تصریح کرد: به نمایش گذاشتن فعالیت‌های کشاورزی، تبریک سال نو به مردم مختلف جهان از طریق کودکان کرمانی، استفاده از بانوان و کودکان به عنوان سمبل امنیت و مهربانی در تصاویر، تبلیغات گردشگری کرمان و برگزاری فستیوال صلح از سایر اقدامات پیشنهادی است که می‌تواند به معرفی کرمان کمک کند. سلطانی، با تاکید بر اینکه باید نظرات سایر مردم جهان در قاره‌های مختلف در مورد کرمان بررسی شود و با توجه به آنها بتوان برای خوشنامی استان کار کرد، گفت: در ایران مراکز مهم گردشگری خارجی استان‌های اصفهان، یزد و شیراز هستند که اگر کرمان با آنها فعالیت‌های گردشگری مشترک برگزار کند، می‌تواند در معرفی بیشتر کرمان تاثیرگذار باشد.
انتهای پیام


مشاور ارشد گردشگری اتحادیه اروپا: حسن شهرت در گردشگری حق کرمان است

منبع: بــرنا
? مشاور ارشد گردشگری اتحادیه اروپا: حسن شهرت در گردشگری حق کرمان است