مشارکت ۱۷۰۰ دانشجو دانشگاه‌های استان کرمان در اردو‌های جهادی

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: طرح عهد خدمت تابستان امسال، با مشارکت و حضور فعال بیش از ۱۷۰۰ دانشجوی جهادگر از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری بسیج، احسان کریم زاده، معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به مشارکت دانشجویان دانشگاه‌های استان در برگزاری اردو‌های جهادی […]

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: طرح عهد خدمت تابستان امسال، با مشارکت و حضور فعال بیش از ۱۷۰۰ دانشجوی جهادگر از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، احسان کریم زاده، معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به مشارکت دانشجویان دانشگاه‌های استان در برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق کم برخوردار و محروم گفت: طرح عهد خدمت تابستان امسال، با مشارکت و حضور فعال بیش از ۱۷۰۰ دانشجوی جهادگر از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
احسان کریم زاده افزود: در این طرح تعداد ۹۱۵ خواهر و ۷۸۵ برادر دانشجو در قالب ۳۸ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی و هنری، علمی و آموزشی، مشاوره، بهداشت و درمان و عمرانی ضمن حضور در مناطق کم برخوردار استان کرمان به مردم این مناطق خدمت کردند.
معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان تاکید کرد: خدمت رسانی و تلاش در رفع مشکلات در مناطق محروم از برکات اردو‌های جهادی دانشجویی است.
کریم زاده عنوان کرد: خدمت رسانی خالصانه دانشجویان در اردو‌های جهادی، موجب خوشحالی و رضایتمندی مردم مناطق محروم و کم برخوردار استان کرمان از این اقدام ارزشمند، شده است.
او در ادامه بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، در سال جدید تحصیلی نیز این خدمت در ایام تعطیلات آخر هفته و یا تعطیلات بین دو ترم دانشجویان ادامه خواهد داشت.
وی رفع مشکلات مردم مناطق محروم و عمران و آبادانی در روستا‌ها را از فواید اردو‌های جهادی دانشجویی دانست و گفت: در این اردو‌ها ضمن خدمت رسانی، مشکلات مردم این مناطق به مسوولان مربوطه برای رفع آن، انتقال داده می‌شود.
او ترویج اردو‌های جهادی دانشجویی و آشنایی مردم و مسئولان با این اردو‌ها را مهم دانست و یادآور شد: رسانه‌ها در این زمینه نقش مهمی دارند.
وی با بیان این که دانشجویان بسیجی با حضور خود در روستا‌ها برای عمران و آبادانی، سفیران کار و تلاش می‌شوند، افزود: اهالی روستا‌ها با حضور گرم دانشجویان، خود نیز برای رفع مشکلات و آبادانی منطقه خود پای کار می‌آیند و در سازندگی و رفع مشکلات سهیم می‌شوند.




مشارکت ۱۷۰۰ دانشجو دانشگاه‌های استان کرمان در اردو‌های جهادی

منبع: خــبرگزاری بســیج
? مشارکت ۱۷۰۰ دانشجو دانشگاه‌های استان کرمان در اردو‌های جهادی