مسجد جمکران را می‌سازیم تا محل حاکمیت جهانی امام زمان باشد | اخبار اصلاحات

تولیت مسجد جمکران با اشاره به در طول تاریخ به دلیل ضعف مسلمانان و ستم ظالمان مساجد از محوریت خارج شدند، خاطرنشان کرد: در زمان شروع انقلاب اسلامی ایران مساجد مجدد رونق گرفته و مرکزیت پیدا کرد. اجاق‌نژاد با بیان اینکه حرکت عظیم انقلاب اسلامی به برکت حرکت مرد بی‌بدیل حضرت امام خمینی(ره) و به […]


تولیت مسجد جمکران با اشاره به در طول تاریخ به دلیل ضعف مسلمانان و ستم ظالمان مساجد از محوریت خارج شدند، خاطرنشان کرد: در زمان شروع انقلاب اسلامی ایران مساجد مجدد رونق گرفته و مرکزیت پیدا کرد.
اجاق‌نژاد با بیان اینکه حرکت عظیم انقلاب اسلامی به برکت حرکت مرد بی‌بدیل حضرت امام خمینی(ره) و به پیشگامی روحانیت از مسجد آغاز شد، تصریح کرد: از این اتفاق می‌توانیم به‌عنوان ظهور صغری یاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه ظهور نورانی امام‌زمان(عج) صغری و کبری دارد، یادآور شد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و نابودی ظالمان غرب ظهور صغری حضرت حجت(عج) اتفاق افتاده است.

تعمیر، عمران و آباد کردن مسجد از جهت فیزیکی درحدی که برای حضرت محل حاکمیت جهانی باشد در دستور کار قرار دارد.

تولیت مسجد جمکران ادامه داد: متحد شدن مسلمانان علیه ظلم و ستم، آگاه شدن جوانان و تحصیل کرده‌های آمریکا، به قدرت رسیدن حزب الله، الگو شدن مقاومت و … از جمله نشانه‌های ظهور صغری است.
وی با بیان اینکه سیاست آستان مقدس جمکران رساندن نام این مسجد به گوش تمام ملت‌ها است، گفت: تعمیر، عمران و آباد کردن مسجد از جهت فیزیکی درحدی که برای حضرت محل حاکمیت جهانی باشد در دستور کار قرار دارد.
تولیت مسجد جمکران با اشاره به اینکه تربیت کادری نیرومند برای امام زمان(عج) را وظیفه خود می‌دانیم، مطرح کرد: از تمام فعالین مساجد سراسر جهان در راستای عمل به این اهداف تقاضای یاری داریم.
/تسنیم

 


مسجد جمکران را می‌سازیم تا محل حاکمیت جهانی امام زمان باشد

منبع: اصلاحات نیوز
? مسجد جمکران را می‌سازیم تا محل حاکمیت جهانی امام زمان باشد