مرگ یک جوان به‌دلیل سقوط در چاه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مرگ یک مرد حدود ٣٠ ساله درپی سقوط به عمق ۴٠ متری یک چاه در شاهرخ‌آباد، خبر داد. به‌گزارش یزدان کرما نو به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی ، ابراهیم بابایی، گفت: حوالی ظهر امروز جمعه، ٢٢ تیرماه، وقوع یک مورد […]


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مرگ یک مرد حدود ٣٠ ساله درپی سقوط به عمق ۴٠ متری یک چاه در شاهرخ‌آباد، خبر داد.

به‌گزارش یزدان کرما نو به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی ، ابراهیم بابایی، گفت: حوالی ظهر امروز جمعه، ٢٢ تیرماه، وقوع یک مورد حادثه سقوط در چاه، به سامانه «۱۲۵» اطلاع داده شد؛ که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان، نیروهای امدادونجات را به‌همراه تجهیزات مورد نیاز از سه ایستگاه، به محل حادثه واقع در شاهرخ‌آباد، اعزام کرد.

وی با این توضیح که محل وقوع این حادثه، یک چاه مملو از آب در یک گاوداری در شاهرخ‌آباد بود، گفت: آتش‌نشانان با ایمن‌سازی این محل و ایجاد کارگاه نجات، وارد بخش‌های عمیق چاه شده و مرد مورد نظر را که در حال حفر چاه دچار حادثه شده بود، از عمق ۴۰ متری خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند؛ که متأسفانه پس از بررسی علائم حیاتی، مشخص شد فرد حادثه‌دیده، جان خود را از دست داده است.

بابایی گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی، به مأموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.


مرگ یک جوان به‌دلیل سقوط در چاه

منبع:یـزدان کـرمان
? مرگ یک جوان به‌دلیل سقوط در چاه