مرکز ساماندهی کودکان کار در رفسنجان افتتاح شد 

نذیر کرمان/کرمان مرکز ساماندهی کودکان کار شامگاه ۲۹ تیرماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در رفسنجان افتتاح شد. حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این آیین اظهار کرد: خانه مرحوم حاج عباس حجت خیّر گرانقدر رفسنجانی که در اختیار یک موسسه خیریه قرار گرفته، با هدف ساماندهی کودکان کار فعالیت خود را از امروز آغاز […]



نذیر کرمان/کرمان مرکز ساماندهی کودکان کار شامگاه ۲۹ تیرماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در رفسنجان افتتاح شد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این آیین اظهار کرد: خانه مرحوم حاج عباس حجت خیّر گرانقدر رفسنجانی که در اختیار یک موسسه خیریه قرار گرفته، با هدف ساماندهی کودکان کار فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کند و برای مرحوم حجت باقیات‌الصالحات است.

وی افزود: این مرکز حمایتی غیردولتی مرتبط با کودکان کار، یک تشکیلات مردم‌نهاد است که به این افراد کمک می‌کند تا به دنیای کودکانه خود بازگردند. 

رضایی افزود: در این مرکز که مدرسه‌ای برای این کودکان است، حق تحصیل را به کودکان کار فارغ از قومیت و ملیت و مذهب بازمی‌گرداند.

فرماندار رفسنجان گفت: کودکان در این مرکز به این درک خواهند رسید که می‌توانند به جای تکدی گری، توانمند شوند و برای جامعه مفید باشند.

وی بیان کرد: رفسنجان از دیرباز خیران بسیار داشته و همچنان این دامنه گسترده شده و در حال حاضر می‌بینم خیران در کارهای خیر و خداپسندانه از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

انتهای پیام


مرکز ساماندهی کودکان کار در رفسنجان افتتاح شد 

منبع: ایـسنا
? مرکز ساماندهی کودکان کار در رفسنجان افتتاح شد