مردم از عملکرد کاوران خادم‌الرضا در المپیک راضی بودند/ حالا نوبت پارالمپیک است

غفور کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، با اشاره به نتایج خوب کاروان ایران در المپیک پاریس اظهار داشت: پیروزی ورزشکاران قهرمان و پهلوان در المپیک پاریس را تبریک عرض می‌کنم و بسیار خوشحالم که دل مردم شاد است. کاروان خادم الرضا مدال‌های ارزشمندی گرفتند و برخی ورزشکاران هم به دلایل مختلف مثل […]



غفور کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، با اشاره به نتایج خوب کاروان ایران در المپیک پاریس اظهار داشت: پیروزی ورزشکاران قهرمان و پهلوان در المپیک پاریس را تبریک عرض می‌کنم و بسیار خوشحالم که دل مردم شاد است. کاروان خادم الرضا مدال‌های ارزشمندی گرفتند و برخی ورزشکاران هم به دلایل مختلف مثل ناداوری و بدشانسی از مدال بازماندند و استقبال مردم از آنها نشانه همه چیز است.

وی افزود: این کاروان چهره‌های جدید و جوانی به دنیای ورزش معرفی کرد و به فرهنگ ایران اسلامی پایبند بود. خداراشکر که مردم خوشحال هستند و پایان المپیک پاریس برای ورزش ایران خوش بود و حالا دیگر نوبت پارالمپیک است.

رییس کمیته ملی پارالمپیک درباره کاروان اعزامی به پارالمپیک تصریح کرد: امیدوارم بچه‌های پارالمپیک هم با دعای خیر مردم و تلاش ورزشکاران و مربیان به یاری خدا دل مردم ایران را شاد کنند. کار سخت است اما ما به قدرت شیربچه‌های ایران اعتماد کامل داریم.

کارگری ادامه داد: ما انشاالله با مدد از امام رضا (ع) نتایچ خوبی کسب می‌کنیم، چون معتقد هستیم انرژی مردم و عنایت ویژه آقا امام رضا (ع) بدرقه راه ما خواهد بود. از شروع تا پایان بازی‌ها دست از تلاش برنمیداریم و امیدوارم به نتایج خیلی خوب هستیم.

رییس کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: در بازی‌های پاراآسیایی هم از امام هشتم مدد گرفتیم و در ۵ روز نخست این بازی‌ها هر روز ۸ مدال طلا کسب کردیم. انشاالله با روحیه بالای ورزشکاران همه چیز به بهترین نحو پیش خواهد رفت. انسان به امید زنده است و امیدوارم کاروان اعزامی ایران به پارالمپیک بتواند شادی مردم را افزون کند.

انتهای پیام/


مردم از عملکرد کاوران خادم‌الرضا در المپیک راضی بودند/ حالا نوبت پارالمپیک است

منبع: بــرنا
? مردم از عملکرد کاوران خادم‌الرضا در المپیک راضی بودند/ حالا نوبت پارالمپیک است