مراسم گرامیداشت روز آتش نشان در رفسنجان | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ این آئین با حضور فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان، آتشنشانان و پیشکسوتان این حرفه و خانواده های آتشنشانان برگزار شد. در این مراسم شهردار رفسنجان از قرار گرفتن مهمانسرای مشهد مقدس به بازنشستگان شغل آتشنشانی، که متعلق به شهرداری است خبر داد. مجید کهنوجی هفتم مهرماه روز […]


به گزارش نذیر کرمان؛ این آئین با حضور فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان، آتشنشانان و پیشکسوتان این حرفه و خانواده های آتشنشانان برگزار شد.


در این مراسم شهردار رفسنجان از قرار گرفتن مهمانسرای مشهد مقدس به بازنشستگان شغل آتشنشانی، که متعلق به شهرداری است خبر داد.

مجید کهنوجی هفتم مهرماه روز آتشنشانی را تبریک گفت و بیان کرد: این روز فرصت مناسبی برای تقدیر از تلاش های ارزنده آن ها است.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان هم در این آئین ضمن قدردانی از زحمات قشر آتشنشانان اظهار کرد: کار آتش نشان کمتر از ایستادگی در مقابل دشمنان در میدان نبرد نیست، آتش نشانان در حوادث و بحران ها با تمام وجود به مردم و جامعه خدمت می کنند و پرسنل آتش نشانی رفسنجان همیشه کار هستند و در مناطق پرخطر حضور پیدا می کنند و کارنامه درخشانی دارند.

انتهای پیام/

نوشته مراسم گرامیداشت روز آتش نشان در رفسنجان اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?مراسم گرامیداشت روز آتش نشان در رفسنجان : اخبار استان کرمان – رفسنجان