مراسم محوری بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله فردا در کرمان برگزار می‌شود | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم محوری بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله و فرماندهان حزب‌الله، فردا ۱۱ مهرماه در محوطه مصلای بزرگ امام علی علیه السلام کرمان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. حسین انجم‌شعاع امروز ۱۰ مهرماه در گفت و گوی رسانه‌ای با گرامیداشت یاد شهیدان سیدحسن نصرالله، نیلفروشان […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم محوری بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله و فرماندهان حزب‌الله، فردا ۱۱ مهرماه در محوطه مصلای بزرگ امام علی علیه السلام کرمان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

حسین انجم‌شعاع امروز ۱۰ مهرماه در گفت و گوی رسانه‌ای با گرامیداشت یاد شهیدان سیدحسن نصرالله، نیلفروشان و فرماندهان حزب‌الله، فلسفه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها به پشتیبانی شیطان بزرگ، آمریکای لعین را بازخوانی و بیان کرد: صهیونیست‌ها به دنبال جبران شکست ناشی از طوفان الاقصی هستند.

وی افزود: سیدحسن نصرالله خار چشم جنایتکاران بود و ۳۰ سال در جبهه مقاومت و با فرماندهی تلاش کرد حزب‌الله را به جایگاه بالا رسانده، آن را مسلح کرده و جبهه مقاومت را تقویت کند.

انجم شعاع با اشاره به تجمعاتی که از اولین ساعات پس از حمله به ضاحیه بیروت و شهادت سیدحسن نصرالله در سراسر استان کرمان شکل گرفته و ادامه دارد، اعلام کرد: اجتماع سراسری،  باشکوه و بزرگ مردمی نیز روز چهارشنبه هفته جاری، ۱۱ مهرماه در محوطه مصلای بزرگ امام علی علیه السلام کرمان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ساعت شروع مراسم را ۹:۳۰ صبح اعلام و بیان کرد: این مراسم باشکوه با اجرای برنامه‌های متنوع و در حمایت از حزب‌الله و بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله، سردار نیلفروشان و سایر شهدای مقاومت برگزار می‌شود.

وی از تمامی مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه استان کرمان برای حضور در این مراسم باشکوه دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام


مراسم محوری بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله فردا در کرمان برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? مراسم محوری بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله فردا در کرمان برگزار می‌شود