مدیریت میدانی دولت چهاردهم راه خنثی‌سازی تحریم‌ها | اخبار سیاسی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: موانع موجود بر سر راه پیشرفت کشور باید با همفکری وزرا برطرف شود و این امر تنها با کار جهادی و حضور در میدان امکان‌پذیر است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» عباس سلیمی‌نمین با اشاره به اینکه در شرایط اضطراری مسئولیت رئیس جمهور بسیار خطیر است، گفت: رئیس جمهور […]



کارشناس مسائل سیاسی گفت: موانع موجود بر سر راه پیشرفت کشور باید با همفکری وزرا برطرف شود و این امر تنها با کار جهادی و حضور در میدان امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» عباس سلیمی‌نمین با اشاره به اینکه در شرایط اضطراری مسئولیت رئیس جمهور بسیار خطیر است، گفت: رئیس جمهور نمی‌تواند با صرف زمان عادی و حداقلی امور اجرایی کشور را پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها با هدف ایجاد مانع در مسیر حرکت رو به جلوی جامعه طراحی می‌شود، تصریح کرد: رئیس جمهور می‌بایست هر لحظه در میدان باشد و برای اینکه موانع را برطرف کند کار جهادی کرده و تصمیم‌های جدید اتخاذ کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رئیس قوه مجریه باید علاوه بر افزایش مسئولیت‌پذیری، ریسک‌پذیری را نیز در بین اعضای دولت تقویت کند، عنوان کرد: در چنین شرایطی است که اگر کشور با یک مانعی مواجه شود اعضای دولت و در راس آنها رئیس جمهور می‌تواند با ریسک کردن مانع را برطرف کرده و آمادگی داشته باشد تا به مقامات نظارتی درباره تصمیمی که در شرایط بحرانی اتخاذ کرده است، توضیح دهد.

سلیمی‌نمین با اشاره به اینکه رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور باید تمام همت خود را در این مسیر صرف کند، تاکید کرد: موانع موجود بر سر راه پیشرفت کشور باید با همفکری وزرا برطرف شود و این امر تنها با کار جهادی و حضور در میدان امکان‌پذیر است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه در دولت روحانی رئیس جمهور حتی در فاصله‌های چندماه هم با وزار جلسه برگزار نمی‌کرد، ادامه داد: رئیس جمهوری مثل آقای روحانی حتی حاضر نبود برای حل مشکلات برخی وزارتخانه‌ها با وزرایش جلسه برگزار کند.

وی ادامه داد: برخی وزرای روحانی مثل آخوندی بعد از پایان ساعت کار تلفن خود را به مسئول دفترشان تحویل می‌دادند و به دنبال اشتغالات اقتصادی خود بودند حتی در شرایط اضطراری دفتر رئیس جمهور هم نمی‌توانست به آنها دسترسی داشته باشد.

سلیمی‌نمین با اشاره به اینکه رئیس دولت چهاردهم باید  آمادگی برای برطرف کردن مشکلات را داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر رئیس جمهور روحیه ایثارگری داشته باشد وزرا هم در این مسیر فعال خواهند شد.

منبع: راه دانا
انتهای خبر/ طهماسبی


مدیریت میدانی دولت چهاردهم راه خنثی‌سازی تحریم‌ها

منبع:آرمـان
? مدیریت میدانی دولت چهاردهم راه خنثی‌سازی تحریم‌ها