محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در کرمان اعلام شد

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی پلیس، همزمان با اربعین حسینی در روز شنبه، ۲۶ شهریورماه و برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مسیر کرمان به جوپار محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود. بر این اساس محور رفت کرمان به جوپار برای تردد وسایل نقلیه باز و مسیر برگشت این محور […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی پلیس، همزمان با اربعین حسینی در روز شنبه، ۲۶ شهریورماه و برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مسیر کرمان به جوپار محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود. بر این اساس محور رفت کرمان به جوپار برای تردد وسایل نقلیه باز و مسیر برگشت این محور به پیاده‌روی اربعین اختصاص یافته و از ساعت ۵ صبح تا پایان مراسم مسدود است.

جاده ماهان به جوپار از ساعت ۵ صبح، از ماهان به سمت جوپار یک طرفه خواهد بود. همچنین مسیر پیاده‌روی اربعین در شهرستان سیرجان از میدان امام علی (ع) تا امام‌زاده علی(ع) از ساعت ۵ صبح مسدود خواهد بود.

خودروهایی که قصد تردد از سمت نجف‌شهر سیرجان را دارند باید از سمت جاده سیرجان _ بندرعباس تردد کنند و مسیر رفت از میدان امام علی(ع) به سمت نجف‌شهر برای تردد زائران مسدود خواهد بود.

انتهای پیام




محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در کرمان اعلام شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در کرمان اعلام شد