مجوز ساخت ۴ بوم‎گردی در استان کرمان صادر شد | خبر کرمان

کرمان_ معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان گفت: از ابتدای سال جاری چهار مجوز ایجاد تأسیسات گردشگری در این استان صادر شده است. به گزارش نذیر کرمان، محمد حسین تجلی، روز پنجشنبه با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان کرمان چهار مورد مجوز در این استان […]



کرمان_ معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان گفت: از ابتدای سال جاری چهار مجوز ایجاد تأسیسات گردشگری در این استان صادر شده است.

به گزارش نذیر کرمان، محمد حسین تجلی، روز پنجشنبه با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان کرمان چهار مورد مجوز در این استان صادر شده است افزود: این مجوزها با عنوان اقامتگاه‌های بوم‌گردی در فهرج، بم، رابر و چترود ساخته خواهد شد.

وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای ساخت این مراکز اقامتی بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ریال برآورد شده است که با مشارکت بخش خصوصی تأمین شده و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۳۰ نفر ایجاد اشتغال می‌شود.

وی تصریح کرد: استان کرمان دارای ۳۴۷ واحد اقامتگاه بوم‌گردی بوده که ظرفیت پذیرش و اسکان بیش از ۶ هزار نفر را در این استان مهیا کرده است.

کد خبر ۶۱۹۶۴۴۲


مجوز ساخت ۴ بوم‎گردی در استان کرمان صادر شد

منبع: مــهر
? مجوز ساخت ۴ بوم‎گردی در استان کرمان صادر شد