متقاضيان دريافت وام به دفاتر بنياد مسكن مراجعه كنند

فردای کرمان – گروه اقتصاد: اکبر نیکزاد،رئیس بنیاد مسکن گفت:«متقاضیان دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی از روز شنبه ۸ مرداد می‌توانند برای دریافت معرفی‌نامۀ بانک به دفاتر بنیاد مسکن در سراسر کشور مراجعه کنند». رئیس‌جمهور در روزهای اخیر طی نامه‌ای در چهار بند خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار مساعدت این […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: اکبر نیکزاد،رئیس بنیاد مسکن گفت:«متقاضیان دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی از روز شنبه ۸ مرداد می‌توانند برای دریافت معرفی‌نامۀ بانک به دفاتر بنیاد مسکن در سراسر کشور مراجعه کنند».

رئیس‌جمهور در روزهای اخیر طی نامه‌ای در چهار بند خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار مساعدت این سازمان با پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی شد.

سازمان بودجه نیز موافقت کرد که سقف تسهیلات مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یابد. پیش از این سازمان برنامه به دلایلی همچون تورم‌زا بودن و افزایش پایۀ پولی،ضمانت‌نامۀ پرداخت مابه‌التفاوت ۱۳ درصدی سود مسکن روستایی را ارائه نمی‌کرد.

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا سراسری،نیکزاد اظهار کرد:«به دنبال دستور مکتوب رئیس‌جمهور به سازمان برنامه و بودجه مبنی بر پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی و آغاز فرآیند پرداخت از روز شنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۱، روستاییان می‌توانند برای دریافت معرفی‌نامۀ بانک،به دفاتر بنیاد مسکن در سراسر کشور مراجعه کنند».

نیکزاد ادامه داد:«با عنایتی که حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی،داشتند افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون تومان شکل اجرایی به خود گرفته و از شنبه وارد فرآیند پرداخت می‌شود».

وی یادآور شد:«پیش از این سازمان برنامه،طی گزارشی مزایا و مسائل تسهیلات مسکن روستایی را تشریح و به رئیس‌جمهور ارائه کرده بود و آقای رئیسی هم کارشناسان را مسئول بررسی این گزارش کرد و نهایتا به این نتیجه رسید که سازمان برنامه و بانک مرکزی نسبت به پرداخت این وام اقدام کنند».

رئیس بنیاد مسکن اظهار کرد:«با توجه به بار سنگین مالی که از طریق یارانه‌ها به دوش دولت است،اتخاذ تصمیم درخصوص پرداخت وام مسکن روستایی نشان از اراده و عزم رئیس‌جمهور برای آبادانی،ارتقای سطح زندگی روستاییان و بازسازی واحدهای مسکونی روستایی دارد که از ایشان کمال تشکر را داریم». /پ




متقاضيان دريافت وام به دفاتر بنياد مسكن مراجعه كنند

منبع:خبر کرمان
?

متقاضيان دريافت وام به دفاتر بنياد مسكن مراجعه كنند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی