لزوم روانشناسی ترافیک و بررسی شخصیت راننده های استان کرمان

کرمان- معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمان گفت: بایستی ضمن واکاوی تصادفات، بر روی روانشناسی ترافیک و بررسی شخصیت راننده های استان کرمان نیز مطالعه شود. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ امین غفوری پیش از ظهر چهارشنبه در کمیسیون امنیت راه‌ها اظهار کرد: توجه ویژه به آموزش‌های همگانی در زمینه ترویج فرهنگ ترافیک ضرورت دارد. […]



کرمان- معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمان گفت: بایستی ضمن واکاوی تصادفات، بر روی روانشناسی ترافیک و بررسی شخصیت راننده های استان کرمان نیز مطالعه شود.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ امین غفوری پیش از ظهر چهارشنبه در کمیسیون امنیت راه‌ها اظهار کرد: توجه ویژه به آموزش‌های همگانی در زمینه ترویج فرهنگ ترافیک ضرورت دارد.

وی افزود: ایجاد کارگروه ویژه تولید محتوا در بخش تصادفات، با رویکرد انتشار محتوای اثربخش در فضای مجازی، از جمله رویکردهای مهم این حوزه است.

غفوری بیان کرد: لازم است ضمن واکاوی تصادفات، روی روانشناسی ترافیک و بررسی شخصیت راننده‌ها هم مطالعاتی انجام شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمان سپس به تشریح اقدامات مورد نظر پلیس در حوزه فرهنگ سازی و با بهره گیری از ظرفیت‌های ادارات و نهادهای دخیل در امر ترافیک پرداخت.

وی افزود: همکاری بیش از پیش روابط عمومی‌ها و فعالان فرهنگی تمامی ادارات و نهادها، در حوزه آموزش‌های همگانی و تولید محتوای اثربخش ضروت دارد.

دبیر اطلاع رسانی، آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک در کمیسیون امنیت راه‌ها در پایان اظهار کرد: در کنار اقدامات فوق، انتشار وسیع این موضوعات به منظور آگاه سازی شمار بیشتری از مخاطبان و شهروندان لازم است.

کد خبر ۶۱۷۵۷۶۶


لزوم روانشناسی ترافیک و بررسی شخصیت راننده های استان کرمان

منبع: مــهر
? لزوم روانشناسی ترافیک و بررسی شخصیت راننده های استان کرمان