لزوم جهاد تبیین در زمینه حضور حداکثری در انتخابات

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه که باید به آن اهمیت دهیم، شور انتخاباتی و حضور حداکثری است که در این زمینه باید جهاد تبیین انجام شود. حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شیخ‌بهایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به انتخابات پیش‌رو ریاست جمهوری و ضرورت حضور مردم […]



نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه که باید به آن اهمیت دهیم، شور انتخاباتی و حضور حداکثری است که در این زمینه باید جهاد تبیین انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شیخ‌بهایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به انتخابات پیش‌رو ریاست جمهوری و ضرورت حضور مردم در انتخابات گفت: مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان ایشان حضور خود را نشان دادند؛ مردم با این حضور، قیام کردند و نهضت زنده شد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با حضور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، ارزش‌های انقلاب اسلامی که شهید رئیسی به‌دنبال آن بود، به صحنه آمد و مطرح شد.

وی افزود: مردم در ایام شهادت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان ایشان سنگ تمام گذاشتند پو دنیا هم با این اتفاق همراهی کرد، کشورهای متعدد اعلام عزای عمومی کردند و بسیاری از کشورها برای عرض تسلیت، نماینده فرستادند و نشان داده شد که دنیا در انقلاب اسلامی، حق را به‌جانب ما می‌داند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌بهایی ابراز کرد: طبق قانون اساسی تا ۵۰ روز باید رئیس جمهور انتخاب شود؛ هم‌اکنون ثبت‌نام‌ها انجام شده و شورای نگهبان در حال بررسی افراد و سوابق آنان است و بعد از تأیید صلاحیت‌ها، تبلیغات و انتخابات در هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و اگر این انتخابات به‌دور دوم کشیده شود، جمعه بعد انتخابات مجدد برگزار می‌شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه آنچه که مردم باید به آن اهمیت دهند، شور انتخاباتی و حضور حداکثری است که در این زمینه نیازمند جهاد تبیین هستیم؛ چراکه دشمن در رسانه‌های خود، جمهوری اسلامی را می‌کوبند و به‌گونه‌ای القا می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و این در حالی است که ما باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی اظهار کرد: ما باید کسی را انتخاب کنیم که ادامه‌دهنده، راه و مسیری باشد که اسلام و انقلاب می‌گوید و باید کسی را انتخاب کنیم که خط و مشی آیت‌الله هشید رئیسی را دنبال کند و حتی بیشتر بر اصول انقلاب، خدمت به مردم و رفع ظلم پافشاری داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌بهایی خاطرنشان کرد: ما باید صحنه را رصد کنیم و افراد با سابقه را مدنظر قرار دهیم، عملکرد، اظهارنظرها و توانمندی‌های آنان را ببینیم که چه اندازه توان این کار را دارند.

انتهای خبر/م


لزوم جهاد تبیین در زمینه حضور حداکثری در انتخابات

منبع:آرمـان
? لزوم جهاد تبیین در زمینه حضور حداکثری در انتخابات