لزوم تعامل صنایع کرمان برای بازدید اساتید | اخبار استان کرمان

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ قاسم جعفری معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور، قاسم محمدی‌نژاد مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان و جمعی از اساتید صبح امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان دیدار و گفتگو کردند. جعفری با اشاره به […]




به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ قاسم جعفری معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور، قاسم محمدی‌نژاد مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان و جمعی از اساتید صبح امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان دیدار و گفتگو کردند.

جعفری با اشاره به سفر خود به استان کرمان و پیش‌بینی برگزاری اردو راهیان پیشرفت برای اساتید کشور گفت: یکی از مقاصدی که برای بازدید در نظر گرفته شده است، استان کرمان است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: با توجه به اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است و صنایع بسیار خوبی دارد، بنا داریم تعدادی از اساتید برای بازدید از پیشرفت‌ها و مراکز مهم استان حضور پیدا کنند.

وی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز کرد: از شما خواهشمندیم که به مدیران صنایع و مراکز مهم استان در این زمینه توصیه شود تا تعامل در این عرصه انجام شود.

جعفری تأکید کرد: برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، بسیج زمینه‌ساز است و ما می‌توانیم ایجاد انگیزه بسیار اثرگذار داشته باشیم.

قاسم محمدی‌‌نژاد با بیان اینکه از زمان فعالیت مردانی مسئول سازمان بسیج اساتید کشور در حوزه بسیج اساتید تحول ایجاد شده و در عرصه تبیین اقداماتی انجام شده است، گفت: نیروهایی که در حال فعالیت در سازمان بسیج اساتید استان هستند بچه‌های انقلابی و سرباز ولایت هستند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان اظهار کرد: در زمینه جهاد علم و فناوری، به‌ صورت نیاز محور و مسئله‌محور اقدام و در این زمینه هسته‌های مسئله‌محور را مطرح کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در سطح استان ۲۸ کانون بسیج اساتید تشکیل شده است که از این تعداد ۱۸ کانون فعال هستند.

انتهای خبر/ م
 


لزوم تعامل صنایع کرمان برای بازدید اساتید

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? لزوم تعامل صنایع کرمان برای بازدید اساتید