لزوم ارائه پوستر شهریه مدارس به والدین | اخبار استان کرمان

رئیس اداره مدارس غیردولتی استان کرمان به دریافت پوستر شهریه توسط والدین از سوی مدارس تاکید کرد و گفت: بعد از دریافت پوستر شهریه، مدارس حق دریافت مبلغ بیش‌تر از آنچه که در پوستر آمده را ندارند. محسن محمدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان» با اشاره به این‌که شهریه مدرسه غیردولتی بیش‌تر […]



رئیس اداره مدارس غیردولتی استان کرمان به دریافت پوستر شهریه توسط والدین از سوی مدارس تاکید کرد و گفت: بعد از دریافت پوستر شهریه، مدارس حق دریافت مبلغ بیش‌تر از آنچه که در پوستر آمده را ندارند.

محسن محمدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان» با اشاره به این‌که شهریه مدرسه غیردولتی بیش‌تر از ۴۰ میلیون در کرمان وجود ندارد، گفت: شهریه مدارس بر اساس امکانات، متراژ، پرسنل، هوشمند بودن و… است  و برای هر مدرسه یک شهریه جداگانه در نظر گرفته می‌شود.

محمدی‌نژاد به انواع شهریه مدارس بیان کرد: سه نوع شهریه اعم از شهریه مصوب، فوق‌برنامه و هزینه‌های جانبی وجود دارد که مدارس تحت این سه نوع از والدین شهریه می‌گیرند.

وی در خصوص شهریه مصوب توضیح داد: به واقع شهریه مصوب بر اساس خدمات و امکانات داده شده، پیشنهاد داده می‌شود و در انجمن اولیا و مربیان و در نهایت در اداره آموزش و پرورش منطقه تایید نرخ شهریه بررسی می‌شود.
 
رئیس اداره مدارس غیردولتی استان کرمان به شهریه فوق‌برنامه اشاره و بیان کرد: این نوع شهریه نمی‌تواند بیش‌تر از ۴۰ درصد شهریه مصوب باشد البته این نکته مهم است که فعالیت فوق برنامه باید مورد تایید آموزش و پرورش باشد.
 
 محمدی‌نژاد با اشاره به وجود یک هزار و ۲۰۰ مدرسه غیردولتی در استان کرمان توضیح داد: در مدارس غیردولتی سراسر استان ۱۶۰ هزار دانش آموز تحصیل می‌کنند که ۲۴ درصد از دانش‌آموزان را شامل می‌شود.
 
وی به دریافت پوستر شهریه توسط والدین از سوی مدارس تاکید کرد و گفت: بعد از دریافت پوستر شهریه، مدارس حق دریافت مبلغ بیش‌تر از آنچه که در پوستر آمده را ندارند و والدین نباید به این درخواست پاسخ دهند.

رئیس اداره مدارس غیردولتی استان کرمان در پایان شماره رسیدگی به شکایات مردمی را داد و گفت: در شهر کرمان شماره‌های ۰۳۴۳۲۲۳۹۱۵۰ و ۳۲۲۳۳۰۲۰ پاسخگو هستند و در شهرستان‌ها نیز همان شماره تلفن ادارات آموزش و پرورش و کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی، به شاکایات مردمی رسیدگی و پاسخ می‌دهند.

انتهای خبر/ پسند
 


لزوم ارائه پوستر شهریه مدارس به والدین

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? لزوم ارائه پوستر شهریه مدارس به والدین