قاتل محله سرآسیاب کرمان دستگیر شد | خبر کرمان

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: عامل قتل رخ داده در محله سرآسیاب کرمان لحظاتی پس از قتل دستگیر شد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی ظهر شنبه در این خصوص اظهار کرد: خبر نزاع و درگیری منجر به قتل، در یکی از نقاط محله سرآسیاب کرمان اعلام شد. وی افزود: بلافاصله مأموران کلانتری […]



کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: عامل قتل رخ داده در محله سرآسیاب کرمان لحظاتی پس از قتل دستگیر شد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی ظهر شنبه در این خصوص اظهار کرد: خبر نزاع و درگیری منجر به قتل، در یکی از نقاط محله سرآسیاب کرمان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران کلانتری ۱۸ در محل حاضر و متوجه شدند یک پسر جوان بر اثر ضربات سلاح سرد به ناحیه گردن و قفسه سینه دچار جراحت و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

پورامینایی بیان کرد: در این راستا مأموران کلانتری ۱۸ ضمن مدیریت صحنه نزاع، به سرعت وارد عمل شدند و با انجام تحقیقات میدانی و واکاوی صحنه جرم موفق به شناسایی هویت عامل این قتل شده و وی را در همان صحنه جرم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: این متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل به دلیل اختلافات شخصی با مقتول اعتراف کرده است.

وی در پایان گفت: این قاتل به وارد کردن ضربات چاقو به گردن و قفسه سینه مقتول در یک نزاع اقرار کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر ۶۲۰۵۶۰۵


قاتل محله سرآسیاب کرمان دستگیر شد

منبع: مــهر
? قاتل محله سرآسیاب کرمان دستگیر شد