فوری/ تمام شعب بانک‌ها روز پنجشنبه تعطیل شدند

  به گزارش نذیر کرمان ازتهران،‌ شورای هماهنگی بانک ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق، تمام واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در روز پنجشنبه مورخ ۴ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل است. علیرضا قیطاسی، دبیرکل شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی در گفت […]



 

به گزارش نذیر کرمان ازتهران،‌ شورای هماهنگی بانک ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق، تمام واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در روز پنجشنبه مورخ ۴ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل است.

علیرضا قیطاسی، دبیرکل شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادنیوز این خبر را تایید کرد و گفت: شعب کشیک بانک ها فردا از ساعت ۹ تا ۱۱ به مردم خدمات رسانی می کنند که اسامی این شعب در سایت‌های بانک‌ها اطلاع رسانی می شود. 

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی بانک ها، ساعت کار واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه آینده ۶ و ۷ مرداد ۱۴۰۳ نیز تا ساعت ۱۱ خواهد بود.

در روز مذکور، تعدادی از شعب بانک‌ها به صورت کشیک (از ساعت ۹ الی ۱۱) دایر می‌باشد که اسامی آنها در وبسایت بانک‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود. 

شورای هماهنگی بانک‌ها: با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق، تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ تعطیل می‌باشد.

انتهای پیام/


فوری/ تمام شعب بانک‌ها روز پنجشنبه تعطیل شدند

منبع: بــرنا
? فوری/ تمام شعب بانک‌ها روز پنجشنبه تعطیل شدند