فعالیت‌های کانون پرورش فکری کرمان در حمایت از کودکان غزه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، گفت: این کانون فعالیت‌های زیاد فرهنگی، هنری و ادبی در حمایت از کودکان و نوجوان غزه داشته است. – اخبار استانها – اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در هفته ملی کودک قرار داریم، اظهار داشت: یک سال از […]

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، گفت: این کانون فعالیت‌های زیاد فرهنگی، هنری و ادبی در حمایت از کودکان و نوجوان غزه داشته است.

– اخبار استانها –

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در هفته ملی کودک قرار داریم، اظهار داشت: یک سال از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و در این مدت کودکان زیادی در غزه مظلومان به دست رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان فعالیت‌های زیادی را در زمینه حمایت از کودکان و نوجوان غزه داشته است، گفت: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، با اشاره به اهم فعالیت‌های انجام شده در این مدت، بیان کرد: نشست پرنده و زیتون با حضور هنرمند ارزشمند کشورمان استاد داریوش ارجمند، از جمله این برنامه‌ها است که بازتاب بسیار خوبی در سطح کشور داشت.

وی از برگزاری نمایش عکس کودکان غزه در کرمان خبر داد و گفت: تولید محتوا، تولید قصه، پادکست، ویدئوکست برای کودکان غزه از جمله دیگر اقدامات انجام شده در حمایت از کودکان غزه است.

خدادادی، از برگزاری پویش لب‌خوانی کودکان کرمانی خبر داد و افزود: این پویش بر روی آهنگ «آه غزه» برگزار شد و آثار خوب و قابل قبول بچه‌های استان کرمان از شبکه یک سیما هم پخش شد‌.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی ادبی از جمله قصه‌گویی در دفاع از کودکان غزه، گفت: دلنوشته و نامه‌های دوزبانه به زبان فارسی و عربی را داشتیم که طی آن کودکان کرمانی برای کودکان غزه نامه نوشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، با بیان اینکه برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع کودکان غزه در مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان کرمان از دیگر اقدامات انجام شده است، افزود: برگزاری همایش «تربیت حَماسی و تربیت حِماسی» را داشتیم که در راستای تقویت فرهنگ و تفکر مقاومت و شهادت برگزار شد.

انتهای پیام/۵۱۱/




فعالیت‌های کانون پرورش فکری کرمان در حمایت از کودکان غزه

منبع: تسنــیم
? فعالیت‌های کانون پرورش فکری کرمان در حمایت از کودکان غزه