فرودگاه بین المللی شهدای لامرد پایگاه اعزام زائران کربلای معلی در جنوب کشور

به گزارش نذیر کرمان از شهرستان لامرد؛ سهراب عزیزی با تایید این خبر گفت: امسال با هماهنگی شرکت فرودگاه‌های کشور بیش از ۲۲ سورتی پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود که نسبت به سال گذشته افزایش ۵ برابری داشته است.  این مقام مسئول با اشاره به استقبال مسافران […]



به گزارش نذیر کرمان از شهرستان لامرد؛ سهراب عزیزی با تایید این خبر گفت: امسال با هماهنگی شرکت فرودگاه‌های کشور بیش از ۲۲ سورتی پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود که نسبت به سال گذشته افزایش ۵ برابری داشته است. 

این مقام مسئول با اشاره به استقبال مسافران شهرستان‌ها و استان‌های جنوبی کشور برای استفاده از پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد تصریح کرد: بیش از ۲۳۰۰ مسافر اربعین حسینی امسال از این فرودگاه ود را به پیاده‌روی اربعین رساندند.

وی ادامه داد: پروازهای فرودگاه بین المللی شهدای لامرد توسط شرکت هواپیمایی کاسپین و آساجت از بیست و هفتم مرداد ماه به مقصد نجف اشرف آغاز و تا ششم شهریور ماه ادامه دارد.

عزیزی با بیان اینکه نرخ بلیط این پروازها به صورت مصوب کشوریست گفت: بخش عظیمی از بلیط‌های رفت و برگشت از لامرد به نجف اشرف در دفاتر فروش توسط زائران حسینی خریداری شده است.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد اظهار داشت: علاوه بر مسافرانی از استان‌های بوشهر، هرمزگان و فارس، زائرانی از کشورهای پاکستان و افغانستان نیز در این پروازها حضور دارند.


فرودگاه بین المللی شهدای لامرد پایگاه اعزام زائران کربلای معلی در جنوب کشور

منبع: بــرنا
? فرودگاه بین المللی شهدای لامرد پایگاه اعزام زائران کربلای معلی در جنوب کشور