فرماندار رفسنجان: راه موفقیت کشور توجه به سیره شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی است | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت هفته دولت، قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای رفسنجان با حضور مسئولان، گلباران شد. به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی؛ حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان، رضایی فرماندار رفسنجان، دهقانی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولان صبح امروز […]



نذیر کرمان/کرمان به مناسبت هفته دولت، قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای رفسنجان با حضور مسئولان، گلباران شد.

به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی؛ حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان، رضایی فرماندار رفسنجان، دهقانی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولان صبح امروز سوم شهریور ماه با حضور در گلزار شهدای عباس آباد، مزار شهدا را گلباران و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این آیین با تأکید بر لزوم توجه مسئولان به شهدا و آرمان‌های شهدا در راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز آمدیم تا با شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کنیم زیرا تنها راه موفقیت کشور توجه به سیره عملی شهدا به ویژه شهیدان باهنر، رجایی و شهید خدمت آیت الله دکتر رئیسی است.

وی افزود: با گذشت حدود سه ماه از شهادت آیت‌الله رئیسی همچنان شاهدیم که دولت امور و فعالیت‌های خود را برای خدمت‌رسانی به مردم با پشتکاری مضاعف انجام داده و در این مسیر ثابت قدم است و افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها در شهرستان‌ها در هفته دولت صحه‌ای بر فعالیت‌های دولت است.

حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان نیز طی سخنانی با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای انقلاب و اسلام اظهار کرد: بدون شک با افتتاح پروژه‌های مهم در هفته دولت در شهرستان رفسنجان، مردم طعم شیرین توسعه را بیش از گذشته خواهند چشید.

به گزارش نذیر کرمان، حاضران در این آیین معنوی همچنین پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.

انتهای پیام


فرماندار رفسنجان: راه موفقیت کشور توجه به سیره شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی است

منبع: ایـسنا
? فرماندار رفسنجان: راه موفقیت کشور توجه به سیره شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی است