عملیات حفاری پروژه فیبر نوری بم به زودی آغاز می‌شود

کرمان- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: عملیات حفاری پروژه فیبر نوری بم، بعد از سالروز زلزله پنجم دی ماه آغاز می‌شود. حسین ساجدی‌فر در گفتگو با نذیر کرمان بیان کرد: پیرو اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای در شهرهای استان کرمان، قراردادی منعقد شده تا پس از پایان […]

کرمان- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: عملیات حفاری پروژه فیبر نوری بم، بعد از سالروز زلزله پنجم دی ماه آغاز می‌شود.

حسین ساجدی‌فر در گفتگو با نذیر کرمان بیان کرد: پیرو اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای در شهرهای استان کرمان، قراردادی منعقد شده تا پس از پایان پروژه شهر کرمان، عملیات اجرای فیبر نوری در بم آغاز شود.

وی افزود: این عملیات بعد از سالروز زلزله پنجم دی ماه آغاز می‌شود که امیدواریم تا پایان دی ماه به اتمام برسد.

ساجدی‌فر با اشاره به وسعت بم و اینکه اجرای طرح در این شهر ۱۱۰ کیلومتر است، اظهار کرد: شهر بم هاب منطقه شرق استان محسوب می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان بیان کرد: فیبر نوری شهرستان‌های شرق استان کرمان باید به مرکز بم متصل شود.

وی گفت: به لحاظ فنی و موقعیت زیرساختی، بم مرکز شهرستان‌های شرقی قرار می‌گیرد و حتی با ظرفیت ایجاد شده، شاید بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان را هم پوشش بدهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان تاکید کرد: بعد از اتمام عملیات، مراحل فنی انجام و در سال آینده نیز سرویس‌دهی برای شهروندان شروع می‌شود.

کد خبر ۵۹۵۲۹۵۷




عملیات حفاری پروژه فیبر نوری بم به زودی آغاز می‌شود

منبع: مــهر
? عملیات حفاری پروژه فیبر نوری بم به زودی آغاز می‌شود