علیرضا کاظمی بومی آموزش و پرورش است/ صالحی امیری نسبت به دیگر گزینه‌ها با تجربه‌تر است

عبدالوحید فیاضی نماینده دورهٔ دوازدهم مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی نذیر کرمان، درباره علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: نظر من در خصوص ایشان مثبت است، یکی از ویژگی ایشان این است که حاشیه ندارد.  وی ادامه داد: ایشان در آموزش و پرورش حضور داشته و بومی […]



عبدالوحید فیاضی نماینده دورهٔ دوازدهم مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی نذیر کرمان، درباره علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: نظر من در خصوص ایشان مثبت است، یکی از ویژگی ایشان این است که حاشیه ندارد. 

وی ادامه داد: ایشان در آموزش و پرورش حضور داشته و بومی آموزش و پرورش است، ایشان در استان، شهرستان ها و به عنوان معاون وزیر فعالیت کرده و نسبت به مسایل آموزش و پرورش آشنایی دارد و  ویژگی مثبت ایشان محسوب می شود. 

نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلمی درباره سید رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز بیان کرد: این فرد انسان با تجربه ای است و سوابقش در اجرا به نسبت گزینه های دیگر سابقه بیشتری است.

فیاضی گفت: ممکن است صالحی امیری بتواند در حوزه گردشگری موفق باشد و باید ببینیم که در جلسه چه اتفاقی خواهد افتاد،  در مجموع فردی باتجربه و پخته ای است.

انتهای پیام/


علیرضا کاظمی بومی آموزش و پرورش است/ صالحی امیری نسبت به دیگر گزینه‌ها با تجربه‌تر است

منبع: بــرنا
? علیرضا کاظمی بومی آموزش و پرورش است/ صالحی امیری نسبت به دیگر گزینه‌ها با تجربه‌تر است