عطر و بوی مضجع شریف اباعبدالله در تربت‌خانه سیدالشهدا در کرمان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان به دنبال برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان، امروز ۱۰ مرداد ماه جمعی از پیرغلامان از کشورهای لبنان، عراق، پاکستان، هندوستان و افغانستان با حضور در محل ستاد توسعه‌وبازسازی عتبات عالیات، تربت‌خانه‌ سیدالشهدا را زیارت کردند. در حاشیه‌ بازدید پیرغلامان از مجموعه تربت‌خانه امام حسین علیه‌السلام، یکی از پیرغلامان […]


نذیر کرمان/کرمان به دنبال برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان، امروز ۱۰ مرداد ماه جمعی از پیرغلامان از کشورهای لبنان، عراق، پاکستان، هندوستان و افغانستان با حضور در محل ستاد توسعه‌وبازسازی عتبات عالیات، تربت‌خانه‌ سیدالشهدا را زیارت کردند.

در حاشیه‌ بازدید پیرغلامان از مجموعه تربت‌خانه امام حسین علیه‌السلام، یکی از پیرغلامان شهر مقدس کربلا که از موکب‌داران این شهر است، در گفتگویی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و ستاد بازسازی عتبات سالیان سال است که در توسعه‌وبازسازی عتبات زحمت می‌کشند، آن‌چه ما در این نمایشگاه و یا در عتبات دیدیم، جزء کوچکی از کارهایی است که انجام شده و خیلی از کارهایی که توسط ستاد عتبات انجام شده، ما اطلاع نداریم. 

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی نه‌تنها در بحث نظامی به عراق کمک می‌کرد بلکه در مباحث بازسازی عتبات نیز فرماندهی را به عهده داشت و کارهایی که امروز در عتبات در حال انجام است، نتیجه‌ تلاش‌های شهید سلیمانی است.

این شیخ کربلایی احساس خود از حضور در اتاق تربت سیدالشهدا را توصیف کرد و گفت: یک بار توفیق حاصل شد و وارد ضریح مطهر اباعبدالله الحسین علیه‌السلام شدم و امروز همان عطر و بویی را که آن‎جا استشمام کرده بودم، حس کردم. 

در این بازدید علیرضا محسنی مسئول اجرایی و فنی مهندسی ستاد توسعه‌وبازسازی عتبات عالیات توضیحات لازم در رابطه با پروژه‌های این ستاد در اعتاب مقدسه را تشریح کرد.

انتهای پیام 


عطر و بوی مضجع شریف اباعبدالله در تربت‌خانه سیدالشهدا در کرمان

منبع: ایـسنا
? عطر و بوی مضجع شریف اباعبدالله در تربت‌خانه سیدالشهدا در کرمان