عرضه محصولات مددجویان زرندی به بازار | اخبار استان کرمان

فرماندار زرند از برپایی نمایشگاه محصولات مددجویان کمیته امداد راور، کوهبنان و شهداد در زرند خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری زرند، نمایشگاه محصولات مددجویان کمیته امداد شهرستان‌های زرند، راور، کوهبنان و شهداد برای عرضه بهتر و بیش‌تر محصولات آن‌ها در زرند برپا شد. سید […]




فرماندار زرند از برپایی نمایشگاه محصولات مددجویان کمیته امداد راور، کوهبنان و شهداد در زرند خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری زرند، نمایشگاه محصولات مددجویان کمیته امداد شهرستان‌های زرند، راور، کوهبنان و شهداد برای عرضه بهتر و بیش‌تر محصولات آن‌ها در زرند برپا شد.

سید رضا حسینی‌نژاد در بازدید از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه گفت: امروز توفیق دیدار با مددجویانی را داشتم که با اراده والا، خودشان در جامعه تبدیل به کارآفرین شده‌اند.

وی ضمن تقدیر از کمیته امداد در ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی تصریح کرد: خوشبختانه وام‌های اشتغال‌زایی در کمیته امداد هیچ‌گاه هدر نرفته است چون دریافت‌کنندگان این تسهیلات همگی انگیزه کافی را دارند.

 
فرماندار زرند اظهار امیدواری کرد: با بازاریابی برای تولیدات مددجویی این تولیدات تبدیل به برند شوند.
 
حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: تولیدات نمایشگاه امروز را متنوع و متناسب با ذائقه بازار یافتم و قیمت محصولات نیز مناسب بود.
 
سید محمود زمانی نیز اظهار کرد: تولیدات خوداشتغالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب ۲۵ غرفه انواع تولیدات صنایع‌ دستی، گیوه‌بافی، بالشتک‌های طبی، کیف و کفش، انواع شیرینی‌جات، نقطه‌کوبی، مبل‌سازی، قالی‌بافی، حصیربافی، حکاکی روی چوب، انواع پوشاک و کیف و کفش برای فروش به عرضه عموم گذاشته شد.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرند افزود: این غرفه‌ها مربوط به عزیزانی است که با تسهیلات کمیته امداد توانستند دست به تولید بزنند و کارآفرینی کنند.
 
شایان ذکر است در حاشیه این نمایشگاه خدمات طب‌ سنتی و بینایی‌سنجی کودکان به طور رایگان انجام می‌شود.

انتهای خبر/ زارعی


عرضه محصولات مددجویان زرندی به بازار

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عرضه محصولات مددجویان زرندی به بازار