ضرورت نصب نرخ نامه و رعایت آن توسط واحدهای صنفی در استان کرمان | خبر کرمان

کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: نصب نرخ نامه و رعایت آن توسط واحدهای صنفی در سراسر استان کرمان ضروری است. به گزار ش نذیر کرمان، امیر حسن زاده صبح چهارشنبه در نشست با اصناف و بازاریان که به مناسبت هفته بسیج اصناف (۲۹ مرداد تا ۴ شهریور) برگزار شد، اظهار کرد: اصناف […]



کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: نصب نرخ نامه و رعایت آن توسط واحدهای صنفی در سراسر استان کرمان ضروری است.

به گزار ش نذیر کرمان، امیر حسن زاده صبح چهارشنبه در نشست با اصناف و بازاریان که به مناسبت هفته بسیج اصناف (۲۹ مرداد تا ۴ شهریور) برگزار شد، اظهار کرد: اصناف دارای ظرفیت بزرگی برای توسعه اقتصادی استان هستند.

وی افزود: ارکان دولتی باید تمام قد در خدمت مجموعه‌های تولیدی، توزیعی و اصناف باشند.

حسن زاده بیان کرد: اصناف در خط مقدم اجرای سیاست‌های اقتصادی نظام هستند و نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به فعالیت اتحادیه‌های مختلف صنفی، بر همراهی و مشارکت مستمر با اتاق اصناف تاکید کرد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: باید توسط اتحادیه‌ها نظارت و بازرسی هدفمند جهت دستیابی به کاهش نرخ تورم و جلوگیری از اجحاف به مردم انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان تاکید کرد: نصب نرخ نامه و رعایت آن از سوی واحدهای صنفی ضروری است.

وی سپس با تاکید بر اینکه خلاء امروز بازار ما، عدم نظارت هوشمند است، گفت: در زمینه IT و هوشمندسازی می‌توان با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات و پارک علم و فناوری این مسئله را حل کرد.

کد خبر ۶۲۰۲۶۲۰


ضرورت نصب نرخ نامه و رعایت آن توسط واحدهای صنفی در استان کرمان

منبع: مــهر
? ضرورت نصب نرخ نامه و رعایت آن توسط واحدهای صنفی در استان کرمان