ضرورت توجه به هزینه های بالای حدنگاری در روستاهای استان کرمان | خبر کرمان

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: هزینه های بالای حدنگاری در روستاها یکی از مشکلات استان است که باید به آن توجه و جهت رفع این موانع تلاش شود. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح پنجشنبه در دیدار معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار […]



کرمان- امام جمعه کرمان گفت: هزینه های بالای حدنگاری در روستاها یکی از مشکلات استان است که باید به آن توجه و جهت رفع این موانع تلاش شود.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح پنجشنبه در دیدار معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: برای رفع مشکل اسناد عادی و هزینه‌های بالای حدنگاری در روستاها باید برنامه ریزی دقیقی انجام شود.

وی افزود: یکی از مشکلات جدی مردم در حوزه ثبت اسناد، حدنگاری است زیرا اسناد مالکیت قدیمی، توصیفی است.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: امروزه مشخص کردن ابعاد اراضی توصیفی دشوار است و در این زمینه به شدت دچار مشکل هستیم که باید برای رفع آن اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که زحمات ادارات ثبت اسناد و املاک بسیار با اهمیت است، گفت: هر چه اقدامات ثبت اسناد و املاک دقیق‌تر باشد، حجم ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضائی کاهش می‌یابد.

کد خبر ۶۱۸۲۹۷۹


ضرورت توجه به هزینه های بالای حدنگاری در روستاهای استان کرمان

منبع: مــهر
? ضرورت توجه به هزینه های بالای حدنگاری در روستاهای استان کرمان