ضرورت برنامه‌ریزی برای حل مسائل حوزه انتخابیه

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت: برای حل مشکلات دو شهرستان باید برنامه‌های بلندمدت در نظر گرفته شود. محمد معتمدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر گفت: اولویت‌های زیادی برای حل مشکلات […]



نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت: برای حل مشکلات دو شهرستان باید برنامه‌های بلندمدت در نظر گرفته شود.

محمد معتمدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر گفت: اولویت‌های زیادی برای حل مشکلات دو شهرستان داریم که از جمله آن‌ها می‌توانیم به حل معضل آب، اشتغال، جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعت و غیره اشاره کنیم.

عضو اصلی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل اصلی که مردم دو شهرستان درگیر هستند، مسائل معیشتی، اقتصادی، مسکن و دیگر مشکلات در این عرصه است، عنوان کرد: تمام مسائل و مشکلات کاملاً احصا شده‌اند و برای همه مسائل یاد شده، سعی کرده‌ایم برنامه‌ریزی داشته باشیم که البته برنامه‌های مدون و بلندمدت در این عرصه نیاز است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در حوزه تأمین آب شرب و کشاورزی باید برنامه بلندمدت داشته باشیم و در این راستا چاره‌ای نداریم که در آینده نزدیک از آب خلیج فارس به‌عنوان آب شرب استفاده کنیم، چراکه منابع آبی و زیرزمینی ما محدود است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۹ حلقه چاه عمیق در منطقه ممنوعه حفر شده است، اظهار کرد: بنابراین باید با برنامه‌ریزی پیش برویم.

معتمدی‌زاده بیان کرد: شهرستان‌های سیرجان و بردسیر به‌سمت صنعتی‌شدن سوق پیدا کرده‌اند و به‌همین منظور برای تکمیل زنجیره‌های فولادی پیگیر هستیم تا موانع این عرصه را رفع کنیم تا بتوانیم تولید ورق و شمش فولاد در این زمینه داشته باشیم.

عضو اصلی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات متعدد عرصه اشتغال در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر تصریح کرد: به هر شهر و روستا دو شهرستان که سرکشی داشته‌ایم جوانان منطقه مشکل اشتغال داشته‌اند که این مهم را باید مرتفع کنیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای با اشاره به مسائل و مشکلات جوانان خاطرنشان کرد: استان کرمان، استان برخورداری است و باید برای حل مسائل مختلف برنامه‌های مدونی نوشته شود.

انتهای خبر/م


ضرورت برنامه‌ریزی برای حل مسائل حوزه انتخابیه

منبع:آرمـان
? ضرورت برنامه‌ریزی برای حل مسائل حوزه انتخابیه