صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی فعالیت سامانه مانسون | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: به دلیل پیش‌بینی فعالیت مانسون در کشور، تا ابتدای هفته آینده افزایش ابر، وزش تندبادهای لحظه‌ای رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق برای نیمه جنوبی استان به ویژه نواحی جنوب غربی پیش بینی می‌شود. امین دریافر امروز ۲۱ مرداد ماه درباره وضعیت […]



نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: به دلیل پیش‌بینی فعالیت مانسون در کشور، تا ابتدای هفته آینده افزایش ابر، وزش تندبادهای لحظه‌ای رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق برای نیمه جنوبی استان به ویژه نواحی جنوب غربی پیش بینی می‌شود.

امین دریافر امروز ۲۱ مرداد ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از امروز تا اواخر هفته جاری در نیمه جنوبی استان افزایش ابر و رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود بنابراین جاری شدن رواناب در برخی از این مناطق محتمل است.

وی افزود: در سایر مناطق استان کرمان نیز طی ساعات بعد ازظهر در هفته جاری، وزش باد و گرد وخاک پدیده غالب جوی خواهد بود که در مناطق شمال، غرب و نیمه جنوبی استان همراه با خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

دریافر با اشاره به اینکه به لحاظ دمایی نیز تداوم هوای گرم در استان کرمان انتظار می‌رود، گفت: به دلیل پیش‌بینی فعالیت مانسون در کشور، تا ابتدای هفته آینده افزایش ابر، وزش تندبادهای لحظه‌ای رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق برای نیمه جنوبی استان به ویژه نواحی جنوب غربی پیش بینی می‌شود و در این زمینه هشدار سطح زرد صادر شده است.

کارشناس هواشناسی استان کرمان بیان کرد: صبح امروز لاله زار با دمای  ۱۳ سانتیگراد سردترین و روز گذشته شهداد با دمای ۴۹ درجه گرم‌ترین نقطه استان بود.

وی افزود: همچنین صبح امروز شهداد با حداقل دمای ۳۷ درجه سانتیگراد برای بیست و یکمین روز متوالی، گرمترین صبح و در ۲۴ ساعت گذشته با حداکثر دمای ۴۸.۶ گرمترین هوا را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

انتهای پیام


صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی فعالیت سامانه مانسون

منبع: ایـسنا
? صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی فعالیت سامانه مانسون