شکست تحقیرآمیز منافقین در عملیات غرورآفرین مرصاد

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان و منافقین با عملیات مرصاد شکست تحقیرآمیز و تلخی را متحمل شدند. سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز عملیات مرصاد گفت: پس از قبول قطعنامه توسط ایران، دشمن گمان می‌کرد که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران از جنگ […]



رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان و منافقین با عملیات مرصاد شکست تحقیرآمیز و تلخی را متحمل شدند.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز عملیات مرصاد گفت: پس از قبول قطعنامه توسط ایران، دشمن گمان می‌کرد که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران از جنگ خسته شده‌اند و قطعنامه را پذیرفته‌اند؛ بنابراین دشمن با سازمان مجاهدین خلق و در عراق با صدام ملعون هماهنگ کرد تا از طریق مرز مهران و قصر شیرین به ایران حمله کند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: سرلشکر وفیق سامرایی رئیس اداره اطلاعات ارتش عراق می‌گوید، صدام من و یکی دیگر از فرمانده‌هان را به دفترش صدا کرد و همچنین مسعود رجوی رئیس سازمان منافقین نیز در این جلسه حضور داشت و قرار شد منافقین با ۵ هزار نیرو به خاک ایران حمله کند و ابتدا کرمانشاه، سپس ایلام، همدان، قزوین، زنجان و بعد تهران را بگیرند.

وی عنوان کرد: سرلشکری که صدام در جلسه دعوت کرده بود، نظر کارشناسی داده بود و عنوان کرده بود عملیاتی که پشتیبانی آن ۱۵۰ کیلومتر با خط مقدم فاصله داشته باشد، این عملیات موفق نیست و صدام این فرمانده را عزل کرد.

حسنی‌سعدی تصریح کرد: گفته شده است که در آن زمان هر چه وانت جفت دیفرانسیل در بنگاه‌های عراق بود، به‌دستور صدام برای سازمان منافقین خریداری وعملیات منافقین تحت عنوان عملیات فروغ جاویدان با اعلام رمز توسط مریم رجوی آغاز شد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: سرلشکر وفیق سامرایی گفته بود از ۵ هزار نیروی گسیل‌شده به ایران، فقط ۲ هزار نفر جان سالم به‌در بردند و بقیه کشته شدند.

وی اظهار کرد: عملیات مرصاد به طراحی شهیدان صیادشیرازی، شوشتری، سلیمانی و سایر شهدا انجام شد و بر اسا این طرح نیروهای دشمن وارد تنگه چهار زیر شدند و با ورد به این تنگه راه برگشت و فراری نبود و در این شرایط قهرمانان هوانیروز تنگه را بمباران کردند و خودرهای آنان را به آتش کشیدند.

حسنی‌سعدی خاطرنشان کرد: دشمنان و منافقین با عملیات مرصاد شکست تحقیرآمیز و تلخی را متحمل شدند.

انتهای خبر/م


شکست تحقیرآمیز منافقین در عملیات غرورآفرین مرصاد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شکست تحقیرآمیز منافقین در عملیات غرورآفرین مرصاد