شورای حل اختلاف زرتشتیان و طایفه شیخیه کرمان ترور شهید نصرالله را محکوم کردند | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان و طایفه شیخیه کرمان به مناسبت جنایات اسرائیل در لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله پیام‌هایی صادر کردند. متن پیام شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان کرمان به شرح زیر است: «ایریستَنام. اوروانُو. یَزَمئیده. یا اَشَه اُونام. فرَوَشَه یُو» به روان پاک همه درگذشتگان پارسا درود باد «بی‌شک به شهادت […]



نذیر کرمان/کرمان شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان و طایفه شیخیه کرمان به مناسبت جنایات اسرائیل در لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله پیام‌هایی صادر کردند.

متن پیام شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان کرمان به شرح زیر است:

«ایریستَنام. اوروانُو. یَزَمئیده. یا اَشَه اُونام. فرَوَشَه یُو»

به روان پاک همه درگذشتگان پارسا درود باد

«بی‌شک به شهادت رساندن روحانی مجاهد سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان فرمانده شهید سپاه قدس در لبنان و یاران باوفایشان و حمله به منازل مسکونی تنها گوشه‌ای از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و غزه است و این اقدامات کرد عینی نقض حقوق بشر و نسل‌کشی مدرن است. بنابراین شورای حل اختلاف زرتشتیان کرمان بر خود واجب می‌داند ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک خدمت مقام معظم رهبری، خانواده آن عزیزان و ملت‌های بزرگ ایران، لبنان و فلسطین، اقدامات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و وحدت و همبستگی بیشتر کشورهای دنیا در توقف نسل کشی توسط این رژیم منحوس را خواهان است».

به گزارش نذیر کرمان، همچنین طایفه شیخیه کرمان که از شیعیان دوازده امامی هستند با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان، ترور ناجوانمردانه ایشان را محکوم کردند.

در این پیام آمده است :

بسمه تعالی

«طایفه شیخیه کرمان جنایت اخیر دشمن صهیونیست در ترور سید سرافراز مقاومت شهید بزرگوار سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان  را محکوم و به همه هم‌میهنان و آزادگان جهان تسلیت گفته و یقین دارند که راه او و حزب‌الله با صلابت بیشتر ادامه خواهد یافت.

ومن الله التوفیق».

انتهای پیام


شورای حل اختلاف زرتشتیان و طایفه شیخیه کرمان ترور شهید نصرالله را محکوم کردند

منبع: ایـسنا
? شورای حل اختلاف زرتشتیان و طایفه شیخیه کرمان ترور شهید نصرالله را محکوم کردند