شهید هنیه مصداق عینی رجال‌ صدقوا بود

فرماندار کوهبنان گفت: شهید اسماعیل هنیه، مصداق عینی رجال صدقوا بود که عمر پربرکت خود را صرف مجاهدت برای اعتلای کلمه توحید کرد. مجید توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی گفت: بار دیگر جنایت‌کاران اسلام ستیز و عمال […]



فرماندار کوهبنان گفت: شهید اسماعیل هنیه، مصداق عینی رجال صدقوا بود که عمر پربرکت خود را صرف مجاهدت برای اعتلای کلمه توحید کرد.

مجید توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی گفت: بار دیگر جنایت‌کاران اسلام ستیز و عمال ترور و سیاهی، هم‌زمان با سالروز شهادت راوی دشت کربلا حضرت سیدالساجدین (ع) در پی مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران در اقدامی مذبوحانه و غیرانسانی، جنایت تأسف ‏باری را رقم زدند. که در پی این حمله تروریستی اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 
فرماندار کوهبنان ادامه داد: جنایت رژیم فاسق صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه، بار دیگر چهره واقعی و خون‌خوار خود را مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.
توکلی تأکید کرد: یاد و خاطره‌ این شهید مجاهد همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات او همچنان مشعل راه آزادی‌خواهان جهان و مجاهدان جبهه مقاومت خواهد بود.
 
  وی تصریح کرد: شهید اسماعیل هنیه، مصداق عینی رجال صدقوا بود که عمر پربرکت خود را صرف مجاهدت برای اعتلای کلمه توحید نمود که نتیجه این مجاهدت موجب به بار نشستن درخت مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم و شجره طیبه و تنومند مقاومت اسلامی در فلسطین است اخلاص این مجاهد عزیز از او شخصیتی کم‌نظیر و ممتاز پدید آورده بود و نتیجه سال‌ها تلاش و پاداش او کم‌تر از شهادت نبود.
 
توکلی خاطرنشان کرد: شک نکنید که خون پاک این شهید دامان سفاکان و خونریزان را خواهد گرفت و این لکه سیاه هیچ‌گاه از دامان آنها پاک نخواهد شد
 
انتهای خبر/کوهبنانی


شهید هنیه مصداق عینی رجال‌ صدقوا بود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهید هنیه مصداق عینی رجال‌ صدقوا بود