شهید هنیه خارِچشم صهیونیست‌ها بود

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسماعیل هنیه خارِچشم مستکبران و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست بود. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری، تحلیلی «راه‌آرمان»، با اتفاق صبح امروز و در پی نشر خبر شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس در تهران با عبدالحسین همتی نماینده مردم زرند و […]



نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسماعیل هنیه خارِچشم مستکبران و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری، تحلیلی «راه‌آرمان»، با اتفاق صبح امروز و در پی نشر خبر شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس در تهران با عبدالحسین همتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به گفت‌و‌گو نشستم.

عبدالحسین همتی با عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای‌شان و همچنین تسلیت شهادت ناجوانمردانه اسماعیل هنیه بیان کرد: صبح امروز، با شنیدن این خبر بسیار متأثر و ناراحت شدم، شهید هنیه سال‌های زیادی است که خار چشم استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیست بود.

وی افزود: بعد از عملیات غرورآفرین طوفان‌الأقصی کینه و عناد رژیم صهیونیستی از شهید هنیه بیشتر شد، شهادت او راهش را متوقف نخواهد کرد بلکه با قدرت و سرعت بیشتری راه مقاومت ادامه خواهد داشت.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی تاکید کرد: رژیم‌ صهیونیستی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد، با انجام این اقدام و شهادت این مجاهد در داخل خاک ایران پستی و زبونی خود را بیش از پیش برای همه اثبات کرد و این کار بدون شک با همراهی و حمایت آمریکا انجام شده که باید در این زمینه پاسخ دهد.

همتی در پایان خاطرنشان کرد: انتقام شهادت ناجوانمردانه مهمان عزیز ما شهید هنیه که با تجاوز در خاک ما انجام گرفت، پاسخی قاطع از سمت ایران و جبهه مقاومت خواهد داشت.

انتهای خبر/ زارعی


شهید هنیه خارِچشم صهیونیست‌ها بود

منبع:آرمـان
? شهید هنیه خارِچشم صهیونیست‌ها بود