شهید هنیه بصیرترین شخصیت فلسطینی بود

امام جمعه کهنوج گفت: شخصیت شهید هنیه هیچ‌گاه اجازه نداد مقاومت فلسطین به‌سمت سازش‌گران میل کند. حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین احمد نجنو ‌ در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه‌آرمان»؛ ضمن عرض تسلیت به مردم فلسطین،  ترور اسماعیل هنیه‌ رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد و گفت: شخصیتی که هیچ‌گاه اجازه نداد محور عربی […]



امام جمعه کهنوج گفت: شخصیت شهید هنیه هیچ‌گاه اجازه نداد مقاومت فلسطین به‌سمت سازش‌گران میل کند.

حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین احمد نجنو ‌ در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه‌آرمان»؛ ضمن عرض تسلیت به مردم فلسطین،  ترور اسماعیل هنیه‌ رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد و گفت: شخصیتی که هیچ‌گاه اجازه نداد محور عربی و غربی مردم فلسطین را در برابر ایران قرار دهند‌.

امام جمعه شهرستان کهنوج گفت: اگر جسم مطهر تو را دشمنان خون‌خوار از مقاومت گرفتند به‌خیال اینکه دنیای خودشان را  آرامشی بخشند کور خوانده‌اند همه آن‌ها بدانند که یک جهان مقاومت خون‌خواه تو خواهد بود.

وی افزود: این تشییع جنازه با شکوه گواهی است بر شکست قطعی دشمنان‌ مقاومت‌‌ وی سخنی هم خطاب به مردم عزیز ایران بیان کرده بود؛ که ملت قهرمان و مقاوم ایران  بدانید که ما در میانه یک جنگ پیچیده و ترکیبی هستیم،  از سال ۹۸ تا امروز که مدام واژه انتقام سخت را تکرار می‌کنیم،  در تک تک مواقع سعی شده بازدارندگی را این‌گونه تعریف کنیم‌ که باید به سختی پاسخ دهیم هرچند پاسخ‌های ما فعال کردن مکانیسم تهاجمی دشمن را تا حدودی خنثی کرده است.

نجنو ادامه داد: اما چون جنگ فعلی روندی کلاسیک ندارد و دشمن در تلاش است که چند هدف را هم‌زمان دنبال کند باید خیلی دقت کرد که فضای اجتماعی را دچار فضای احساسی نکنیم.

وی گفت: دشمن‌ تلاش می‌کند که نشان دهد در منطقه دست بالا را دارد و گروه‌های مقاومت را می‌تواند از بین ببرد اما در واقع ترور نشان از خستگی و آشفتگی است و دشمن تلاش می‌کند با ترورها، روحیه خودش را حفظ کند لذا ما نباید ترورها را به‌سمت امنیت‌زدایی هدایت کنیم و دستگاه‌های امنیتی کشورمان را زیر سؤال ببریم.

امام جمعه کهنوج بیان کرد: اینکه ترورها صرفاً وجهه‌ ضربه نظامی و امنیتی ندارد بلکه دشمنان ما در کشوری مثل ایران،  به‌نوعی در تلاش‌اند که از پساترور استفاده کنند و با فضای رسانه‌ای که در اختیار دارند درگیری و شکاف در کشور را به‌‌نحوی بالا ببرند و تصمیم‌گیری را برای مسئولان  کشور سخت کنند این جنگ روانی در وضعیت فعلی منطقه، به‌نفع اسرائیل کودک‌کش است‌.

نجنو در پایان خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم در یک جنگ ترکیبی هیبریدی نباید با عجله و احساسی تصمیم بگیریم و همواره به خداوند متعال مسئولان مؤمن و انقلابی محور مقاومت اعتماد کامل و راسخ داشته و منتظر پاسخ کوبنده و انتقام سخت و پشیمان‌کننده باشیم.

انتهای خبر/پ


شهید هنیه بصیرترین شخصیت فلسطینی بود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهید هنیه بصیرترین شخصیت فلسطینی بود