شهید آیت الله رئیسی به یک معیار برای سنجش مدیران در نظام اسلامی تبدیل شد

فرماندار اسلامشهر گفت: رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان یک مدیر توانمند و مردمی در تراز انقلاب اسلامی، برای همیشه به یک معیار برای سنجش کارآمدی مدیران در کشور تبدیل شد. به گزارش نذیر کرمان از تهران، ،حسین حبیبی در آئین بزرگداشت شهدای راه خدمت که به همت کمیته بانوان و […]

فرماندار اسلامشهر گفت: رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان یک مدیر توانمند و مردمی در تراز انقلاب اسلامی، برای همیشه به یک معیار برای سنجش کارآمدی مدیران در کشور تبدیل شد.

به گزارش نذیر کرمان از تهران، ،حسین حبیبی در آئین بزرگداشت شهدای راه خدمت که به همت کمیته بانوان و خانواده فرمانداری و با حضور بانوان فعال فرهنگی اجتماعی، مذهبی شهرستان و نمایندگان ادارات برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم نگران نباشند چرا که با هوشیاری تمامی مدیران و مسئولان کارها با قوت ادامه می یابد. وی با بیان اینکه این میزان محبوبیت برای یک شخصیت سیاسی و اجرایی شاید برای برخی غیر معمول و عجیب بود، ادامه داد: ولایتمداری، اخلاص، کارآمدی، پاک دستی، مردمی بودن، ساده زیستی و… آیت الله رئیسی را به چهره ای محبوب برای آحاد مختلف مردم ایران تبدیل کرد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی الگوی جهاد و عبادت بود و اجر خود را با شهادت در راه خدمت به مردم گرفت، تصریح کرد: رئیس جمهور شهید، زبان گویا و مدافع راستین آرمانهای انقلاب اسلامی بود و در دنیا برای ایران اسلامی عزت آفرید و پس از شهادتش نیز میلیونهای نفر را در شهرهای تبریز، تهران، قم، مشهد و بیرجند به عنوان سرمایه اجتماعی نظام اسلامی به خیابانها کشاند.

انتهای پیام/

شهید آیت الله رئیسی به یک معیار برای سنجش مدیران در نظام اسلامی تبدیل شد

منبع: بــرنا
? شهید آیت الله رئیسی به یک معیار برای سنجش مدیران در نظام اسلامی تبدیل شد