شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمت به مردم هستند

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز، هفتم شهریورماه در شورای اداری و آیین بیست‌و‌ششمین دوره جشنواره شهید رجایی استان کرمان با اشاره به روحیه و رویه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر توانستند در مدت کوتاه عملیاتی شدن […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز، هفتم شهریورماه در شورای اداری و آیین بیست‌و‌ششمین دوره جشنواره شهید رجایی استان کرمان با اشاره به روحیه و رویه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر توانستند در مدت کوتاه عملیاتی شدن خدمت به مردم در راستای فرهنگ اسلامی را به نماد تبدیل کنند.

وی انتخاب کابینه دولت چهاردهم را تجلی وفاق ملی در مجلس شورای اسلامی و دولت دانست و با یادآوری خدمات شهید خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: در خدمت مردم بودن، برای مردم کار کردن و جلب رضایت مردم در هر دوره و زمانی پسندیده است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه نهضت خدمت‌رسانی شهید رجایی به جریان ماندگار و تاریخی تبدیل شد و دولت شهید رجایی به‌عنوان مسئولی خدوم و خدمت‌رسان در تاریخ ماندگار شد، افزود: خدمت به مردم، تواضع در مقابل مردم و استفاده از فرصت برای خدمت‌رسانی، از مباحث مهم در مکاتب دینی است.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در پایان با تأکید بر اینکه مسئولان باید کار مردم را کار خودمان بدانند و همه همت خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم به کار بگیرند، گفت: ممکن است در خدمت‌رسانی از سایرین جلوتر باشیم اما در رده بندی‌ها قرار نگیریم، دلگیر نشوید خداوند شاهد اعمال ما است.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز با بیان اینکه از زمان شهادت آیت‌الله رئیسی هیچ خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشد، اظهار کرد: همراهی و هم افزایی سبب توسعه استان می‌شود. حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان از ابتدای امسال به بهره‌برداری رسید که عمده این پروژه‌ها از سوی بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این مراسم بیان کرد: کارگزاران ارشد جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس، فاجعه هفتم تیر، هشتم شهریورماه، سقوط بالگرد شهدای خدمت، شهدایی را تقدیم نظام کردند. دولتمردان برای اعتلای نظام جان خود را تقدیم می‌کنند و این رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است. البته مدت خدمتگزاری مهم نیست بلکه نیت مهم است و هر مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید عزم و اراده خدمت به مردم داشته باشند.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج ادارات روحیه جهادی را در ادارت حفظ می‌کنند، به تشریح اقدامات صورت گرفته در نهضت آبرسانی «مرد میدان» پرداخت و گفت: تاکنون به ۵۰۰ روستای دارای تنش آبی استان آبرسانی انجام و این حرکت به الگویی در کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام


شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمت به مردم هستند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمت به مردم هستند