شناسایی هویت شهید کرمانی با گذشت ۳۷ سال از شهادتش+ فیلم | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان هویت شهید ابراهیم سیاه‌کوهی که سال ۱۳۶۶ در منطقه سومار به شهادت رسیده و سال ۷۵ پیکرش به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای مرودشت استان فارس تدفین شده بود، در روزهای اخیر توسط کمیته تفحص شهدا شناسایی شده است. این شهید بزرگوار از شهدای ارتش جمهوری اسلامی بوده که در خدمت سربازی […]


نذیر کرمان/کرمان هویت شهید ابراهیم سیاه‌کوهی که سال ۱۳۶۶ در منطقه سومار به شهادت رسیده و سال ۷۵ پیکرش به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای مرودشت استان فارس تدفین شده بود، در روزهای اخیر توسط کمیته تفحص شهدا شناسایی شده است.

این شهید بزرگوار از شهدای ارتش جمهوری اسلامی بوده که در خدمت سربازی به سر می‌برده و مجرد بوده است.

امروز ۹ مردادماه امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش و جمعی از مسئولان قرارگاه و بنیاد شهید با حضور در منزل برادر شهید سیاه‌کوهی، خبر شناسایی هویت او را اعلام کردند.

پدر و مادر شهید سیاه‌کوهی پس از سال‌ها چشم انتظاری و غم فراق فرزندشان، در سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و دو برادر و هفت خواهر شهید در قید حیات هستند.

یکی از خواهران شهید سیاه‌کوهی در گفت و گو با خبرنگار نذیر کرمان اظهار کرد: سال ۷۶ پدرم از دنیا رفت و مادرم بعد از سال‌ها چشم انتظاری برادر شهیدم، سه سال قبل درگذشت.

وی بیان کرد: ما دوست داریم پیکر برادرمان به کرمان منتقل شود چون خیلی چشم انتظار بودیم و حالا که هویتش شناسایی شده، دوست داریم کنارمان باشد.

شناسائی هویت شهید کرمانی با گذشت ۳۷ سال از شهادتش+ فیلم

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، استان کرمان ۳۲۴ شهید گمنام دارد و تاکنون ۶ نفر از آنها شناسایی شده که دو مورد مربوط به امسال و شناسائی شهیدان زراعت‌حرفه (از شهدای بخش گلباف) و شهید سیاه‌کوهی است.

انتهای پیام


شناسایی هویت شهید کرمانی با گذشت ۳۷ سال از شهادتش+ فیلم

منبع: ایـسنا
? شناسایی هویت شهید کرمانی با گذشت ۳۷ سال از شهادتش+ فیلم